Kata-kata

~ Perjuangan yang belum selesai.......dan tidak akan berakhir sampai bila-bila. Tidak perlu diingat dan tidak perlu dicatat....... ~

Suara Anak Pahang - Perlu Baca

06 May, 2012

CHEGU BARD DIUGUT DAN DIACU PISTOL...?



1. Setelah berjaya memporak perandakan negara dengan mengetui rusuhan #Bersih3 baru lalu, Chegu Bard mengadu beliau tidak diberikan layanan kelas pertama sebagaimana diplomat atau orang-orang kenamaan, tak pun sebagai kerabat diraja oleh pihak Polis apabila beliau ditahan dalam rusuhan berkenaan.

2. Chegu Bard mengadu pihak polis mengacukan pistol kepadanya bagi tujuan mengugut dan menakut-nakutkannya. Mungkin merasakan bahawa dia wajar diberikan layanan kelas 1 kerana dia adalah perusuh elit.

3. Rakan blogger membuat siasatan dan mendapati memang pihak polis telah bertindak terhadap beliau. Ikuti laporannya dibawah ini::

Ini adalah gambar bukti kekejaman pihak Polis kepada chegubard,mulut beliau diacu dengan senjata paling dahsyat malah beliau menyalahkan pihak Polis kerana berlaku zalim terhadap diri beliau .. iaitu....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

NASI!

Chegu Bard pekena nasi siap ada teh tarik lagi bhai..dia kata kena acu pistol..memang kuat melantak budak nih..


pekena nasi dikatakan diacu pistol semasa berada didalam tahanan polis.. agaknya nasi ni dah jadi salah satu senjata pihak polis kot... haha..hoi bard.. agak agak la nak bohong orang..


Pisau kata "kat sebelah tu muka serupa ostad badrul yang cium posat bini orang tuh!"



4. Uishh! Rupanya dia bukan diugut dengan pistol, tapi dengan 'peace tool' - nasi dan teh tarik! Tengah marah tu makan boleh habis 2 pinggan, kalau lepas menjilat 'ais-krim' lewinsky, silap-silap boleh habis 4 pinggan. Macam-macamlah dia orang ni. Lepas diberi makan boleh kata Polis acu pistol? Lebih kurang macam Nik Aziz jugalah tu. Selepas DS Najib bantu berikan penerbangan ihsan dan rawatan khas, dan baik boleh dia himpun rakyat dan doa pecah perut terhadap DS Najib? Ada' akai ka' macam tu?

5. Ostad Badul tu nak pastikan berapa lama Chegu Bard akan ditahan atau dipenjarakan sebab nanti bolehlah dia beri kaunseling kepada bini Chegu Bard pulak. Ni, entah-entah dia sedang 'usha' bini Khalid Mohd Ismath tu, mana kita tau kan? Sebab sejarah selalunya berulang. Macam skandal Mat Sabu dengan Normah juga.

No comments:

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...