Kata-kata

~ Perjuangan yang belum selesai.......dan tidak akan berakhir sampai bila-bila. Tidak perlu diingat dan tidak perlu dicatat....... ~

Suara Anak Pahang - Perlu Baca

02 June, 2012

NIZAR DAH GILA BILA MEMOHON KEJATUHAN PAS





1. Bangsa Melayu diseluruh negara adalah pengamal agama Islam. Selaras dengan Islam adalah agama resmi yang dianuti turun temurun. Pegangan terhadap agama Islam sangat menebal, justeru ada kalangan pemimpin dan parti politik mempergunakan agama untuk menarik simpati dan sokongan.

2. Dalam pada mendapatkan sokongan pengikut banyak perkara yang dijanjikan oleh pemimpin politik bahkan ada diantara mereka mengeluarkan fatwa yang bukan-bukan, bukan dari ajaran Islam sebenar. Ada antara mereka sanggup menipu untuk meraih simpati.

3. Allah maha besar. Ada antara dosa yang diperbuat Allah berikan balasan dan azab diakhirat kelak, namun ada juga yang Allah tunjukkan di dunia ini juga.

4. Dalam klip di atas, Nizar, pemimpin Pas mantan Menteri Besar Perak (sementara) sangat terkenal dengan pembohongannya akhirnya Allah tunjukkan (perhatikan di 0:11). Beliau yang ingin katakan .....'petanda kejatuhan UMNO...' akhirnya telah dipesongkan lidahnya lalu diucapkan.....'petanda kejatuhan Pas...'

5. Marilah kita 'amin-kan' beramai-ramai. Semoga apa yang Allah ingin tunjukkan, iaitu kejatuhan Pas akan menjadi kenyataan. Umat Islam di Malaysia sudah tida redha dengan perbuatan mempolitikkan agama oleh pemimpin-pemimpin Pas ini.

6. Apa logik akalnya bahawa mengundi Pas akan masuk syurga? Apakah Allah itu hanyalah milik pengikut Pas sahaja? Apakah Pas itu parti yang diturunkan Allah sebagaimana agama Islam? Hanya mereka yang hitam hatinya saja yang percayakan itu semua.

4 comments:

Anonymous said...

amin

Anonymous said...

bodoh punya umno-pop, dah abis modal ker...kesilapan mcm tue pun jadi isu besar...

Anonymous said...

Betul lah tu, nizar ni mmg dh giler sejak terbuang dari jadi MB, tapi kalau dia terus MB, jahanam abis bangsa Melayu Perak ni....teman sokong nizar jadi giler..hehe

Anonymous said...

hahaha!undi Pas menempah neraka...undi DApig menuju syurga nikajiz

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...