Kata-kata

~ Perjuangan yang belum selesai.......dan tidak akan berakhir sampai bila-bila. Tidak perlu diingat dan tidak perlu dicatat....... ~

Suara Anak Pahang - Perlu Baca

28 December, 2012

# TANYA ANWAR AL-JUBURI

# Tanya Anwar Al-Juburi dia kenal yang disebelahnya tu?

# Tanya Anwar Al-Juburi dia tak malu ke asyik kelentong je?


Politik negara semakin kelam kabut dan tidak ketentuan. Segalanya kerana Anu arr. Kerana Anu arr sanggup menjanjikan apa saja walaupun dia sedar bahawa dia tidak akan mungkin menunaikan segala janji-janjinya. Itu Anu arr tidak peduli. Kerana bagi Anu arr, yang penting adalah kestabilan negara dapat digugat. Politik negara jadi huru-hara. Keselamatan negara jadi tidak selamat. Kerana dalam keadaan beginilah dia akan tampil konon sebagai pemimpin yang akan membela rakyat.

Pemimpin DAP dan Pas juga sedar apa yang Anu arr lakukan itu akan merosakan negara. Namun mereka juga 'binatang' yang rakus kuasa politik, mereka juga mencari kesempatan yang ada. Mereka ibaratkan burung pemakan bangkai. Bahkan mereka adalah jenis yang sanggup makan bangkai sahabat dan saudara sendiri. Asalkan mereka dapat peruntukan dana dan faedah bagi menghadapi PRU akan datang.

Semua rakyat yang berakal sedar bahawa Anu arr adalah pembohong besar. Cakap dan janji 'Keling Botol' lebih baik dan boleh dipercayai berbanding cakap-cakap Anu arr. Konon nak bantu rakyat dengan ekonomi itu dan ini, tetapi kenapa semasa beliau Menteri Kewangan tidak dilakukannya? Kenapa membiarkan negara hampir terjerat dengan pinjaman IMD dulu? (Baca Sini     dan    Sini)

Dan Anu arr seperti biasa, cerdik dan licik membelit. Semua akibat dari kesalahan yang dibuat akan dilonggokkan kepada UMNO. Dia ingin menampilkan wajah suci sedangkan satu dunia sudah tahu bahawa dia adalah 'Setan Politik'. Siapa dalang sebalik tuduhan Isu Scopene. Siapa disebalik isu pembuduhan Altantuya? Siapa disebalik isu NFC dan banyak lagi. Jelas, Anu arr sangup musnahkan apa saja dan sesiapa saja demi dirinya. PKR pun ditubuhkan hanyalah kerana membela dirinya.

# Tanya Anwar Al-Juburi.....siapa yang memanggilnya Al-Juburi dan kenapa? Tanya Anwar Al-Juburi kenapa sampai sekarang dia masih tidak lagi ingin bersumpah bahawa dia tidak meliwat? # Tanya Anwar Al-Juburi kenapa dia lari ke Kedutaan Turkey (terkincit-kincit) konon dia akan dibunuh hanya kerana ingin larikan diri dari ditangkap isu meliwat? # Tanya Anwar Al-Juburi lagi......lagi....dan banyak lagi.....(Klik Sini) .# Tanya Anwar Al-Juburi bila dia nak insaf?


4 comments:

Anonymous said...

Mgkin blogger ni mamai kot.DSAI prnh bersumpah tentang hal ini di sebuah masjid di Damansara.Baca dulu surah Al Hujarat ayat 6 dn dn fahami maksud ny,baru lh tny DSAI bila nk insaf.

Anonymous said...

Isu Altantuya RPK dah mengaku dibayar untuk memfitnah DS Najib dan isteri. Scorpene ternyata mendapat pujian Guan Eng yg dapat peluang manikinya dan menyelam dgn jayanya. Lynas disahkan selamat oleh Dr. che Rosli MP PAS Hulu Langat. Bersih cuma nak bagi negara kelam kabut tapi semakin kurang sambutan. Skandal DSAI masih belum berjawab isu Omega, sumpah laknat dan tak mengaku Eskay sahabat karibnya. Yang pecah tembelang skandal DSAI semua bekas rakan baiknya belaka. Aku rasa PR tak akan menang PRU nanti.PRU thn 2008 adalah peluang terbaik dan terakhirnya. Sokongan kepada kepimpinan DS Najib semakin meningkat saban hari. Itu adalah kenyataan

kutty punya cucu said...

blog kau ni blog paria...takde org pun nak komen pun .....wakakah

bRAVEhEART said...

Saya menapis sebarang koman, hanya yang berpatutan saja disiarkan. Komen bodoh dari orang bodoh seperti 'kutty punya cucu' jarang saya siarkan. Tapi kali ini saya siarkan juga supaya dapat mkenunjukkan kebodohan 'nya' kepada umum. kutty punya cucu ni memang keturunan bodoh sejak dari datoknya lagi, hehehe....

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...