Suara Anak Pahang - Perlu Baca

14 January, 2013

HIMPUNAN KEBANGKITAN RAKYAT: UNTUK APA DAN UNTUK SIAPA?




1. PKR ditubuhkan bagi membela Anu arr dan mengangkatnya untuk menjadi pemimpin dengan harapan bernasib baik untuk menjadi Perdana Menteri. Sejak itulah berbagai-bagai tunjuk perasaan dan bantahan dengan pelbagai nama dilakukan yang tujuannya tidak lain tidak bukan untuk melemahkan kerajaan dan membuka peluang bagi Anu arr untuk kembali dalam kerajaan sebagai Perdana Menteri.

2. Ketika keputusan mahkamah mengenai kes liwatnya, sekumpulan perusuh sudah bersiap sedia untuk melakukan kekacauan sekiranya keputusan mahkamah tidak memihak kepada Anu arr. Bahkan sebelum itu Anu arr dan pembangkang sering menanam persepsi bahawa mahkamah tidak adil dan tidak akan berlaku adil kepada. Namun apabila sebarang keputusan memihak kepada mereka lupa pula mereka untuk mengucapkan terima kasih dan menganggap bahawa mahkamah adalah adil dan bebas dari sebarang pengaruh kerajaan.

3. Kali ini, ketika mahkamah akan membicarakan saman fitnah Anu arr terhadap Nallakarrupan, puak-puak pembangkangpun berhimpun semata-mata untuk menghalang Shamsidar dari disapina sebagai saksi.

4. Himpunan Kebangkitan Rakyat ini sebenarnya adalah himpunan bagi mempertahankan Shamsidar dari dikaitkan sebagai saksi. Himpunan ini adalah himpunan bagi menutup segala kemaluan Anu arr dan hubungannya bersama Shamsidar. Jadi himpunan ini adalah himpunan untuk mempertahankan Shamsidar bagi kepentingan Anu arr.  (Baca Sini)  dan baca juga (Sini)

5. Kasihan kepada pakcik-pakcik dan pak lebai-pak lebai yang separuh cerdik yang diperbodohkan dan diperalatkan oleh pembangkang semata-mata untuk menjayakan agenda peribadi mereka.

3 comments:

Anonymous said...

Air mani Anwar and air puki Shamsidar bertemu diatas katil di Tivoli Bangsar dengan seronoknya rakyat yang susah mempertahankan manusia lakukan zina. Buat apa susah kat diri. Fikirlah

Anonymous said...

Sepatut di 'SEMERAH PADI KAN ' di tengah tengah padang stadium merdeka !

Anonymous said...

celako mu, mu sokong umno dapat gapo? umno tok jago kebajikay mu pom....bodo

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...