22 March, 2011

ANU ARR ALIH ISU: DARI DNA KEPADA PORNSTAR





Benarlah kata pepatah, 'Berani kerana benar dan takut kerana salah'. Lihat saja tingkah laku Anu Arr Berahi. Kadangkala dia kelihatan begitu berani bagaikan singa mengaum dan bersedia untuk menerkam. adakala dia bagaikan tikus yang senyap dan menyelinap dicelah lubang-lubang (bukan lobang bontot).

Apabila dia merasakan dia benar, maka dia akan memekik-mekik dan menjerit-jerit. Protes itu dan ini. Terbaru dia dengan begitu gagah bagaikan 'Sivaji the boss' membuat aduan mengenai video seks yang 'kunun'nya adalah bukan beliau. Sungguh berani dia walau hanya dengan 30 orang pengikut. (Klik baca sini)

Tetapi dia jadi takut dan kecut telornya apabila dalam ceramah di Kerdau dulu dicaci dan dicabar oleh Ummi Hafilda untuk menyahut cabarannya serta menyamannya. Kenapa Anu arr tidak saman Ummi? Kenapa Anu arr tidak berani? Apabila diminta serahkan DNA, kenapa Anu arr juga tidak berani?

Ketahuilah dan fahamlah sikap pembohong besar ini. Banyak pihak percaya bahawa video itu adalah usaha dan konspirasi beliau untuk mengubah pandangan masyarakat daripada isu sebenarnya iaitu penyerahan DNA. Kepada tukang liwat anugerah Tuhan ini, kami rakyat Malaysia pohon agar kamu berani menyerahkan DNA kamu itu bagi membuktikan bahawa kamu bukannya penakut dan seterusnya tidak bersalah. Biar mahkamah yang menentukannya dengan adil dan saksama.




No comments:

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...