16 September, 2011

16 SEPTEMBER

Sambutan hari Kemerdekaan Peringkat Daerah Maran, Pahang;
Dato' Shahaniza Shamsuddin yang tetap disenangi pengundi DUN Kuala Sentol.



1. Hari ini 16hb. September, kita menyambut Hari Kemerdekaan (tertunda) ke 54 kerana hari kemerdekaan jatuh pada hari Raya Aidil-Fitri Ke-2. Penundaan sambutan Hari Kemerdekaan ini pun dijadikan isu oleh pihak pembangkang, mungkin kerana sudah ketiadaan isu atau hanya setakat menyatakan tidak puas hati mereka.

2. Rakyat terutama penyokong pembangkang ternanti-nanti juga tarikh 16hb September ini pada janji Anu arr untuk menaiki takhta Putrajaya. Bagaimanapun tiada sebarang acara mengenainya di Putrajaya. Lagi rakyat menelan janji palsunya pembohong nombor 1 anugerah Tuhan itu.

3. Semalam dalam Perutusan Kemerdekaan, DS Najib umumkan pemansuhan ISA. (Baca di blog Generasi Pejuang Bangsa). Gembirakah puak-puak Pakatan Haram itu? Jawapannya tentu sekali tidak dan bahkan mereka akan tetap menuduh itu dan ini serta meminta itu dan ini lagi.

4. Mat Sabu mungkin akan tertawa berdekah-dekah kerana dia tidak perlu takut pada ISA lagi. Menteri Amaran juga senang hati kerana tidak perlu memberikan apa-apa amarah yang membosankan jiwa rakyat. Tetapi bagaimanapun sejarah telah membuktikan bahawa komunis adalah musuh negara dan rakyat, sama ada tercatat sebagaimana Bukit Kepong atau hanya sebagaimana Kuala Krau. (Baca di blog Pahang-Ku)

5. Bangsa kita memang tidak peka kepada sejarah bahkan gagal mendokumentasikan perkara yang berlaku dan akan jadi sejarah pada masa depan, mujur juga adanya sebilangan yang bernama blogger yang mencatat peristiwa hari ini yang akan jadi sejarah pada hari esok.

6. 16hb Septermber, Myvi model baru dilancarkan, satu lagi kebangaan dan kejayaan mampan industri  automotif negara, tentu Anu arr dan pihak pembangkang hanya membisu sambil gigit jari yang sudah hampir kematu. (Klik Sini) 

7. 16hb September bagi Anu arr adalah...



8. Mari kita ajak 'Tukar Tiub' untuk tukar juga kondomnya dan bersama kita untukk kah kah kah kah kah kah kah kah!!!

No comments:

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...