24 November, 2011

BUAH INI ANU ARR YANG PUNYA

Buah dari pohon yang Anu arr tanam!


1. Politik negara semakin huru-hara dan kacau-bilau. Semuanya gara-gara Anu arr. Politik Anu arr adalah Perjuangan diri. Membersihkan diri dari salah-laku penyalahgunaan-kuasa penyelewengan wang berjuta-juta ringgit. Mensucikan diri dari perlakuan seks dan seks diluar tabii. Segalanya hanya untuk memastikan beliau akan dapat berkuasa dan menjadi orang Pertama di Putrajaya sebagai Perdana Menteri Malaysia.

2. Beliau sedar dan tahu bahawa peluang baginya sudah berlalu. Beliau juga tahu bahawa beliau adalah 'orang mati' atau sudah jadi hantu kerana itu beliau tidak peduli pada apa yang akan terjadi. Apa kesan kepada rakyat dan para sahabat. Yang dicarinya hanya satu; melepaskan diri dan berkuasa. Beliau membawa beban yang berat dan dendam yang sarat. Justeru jika beliau berkuasa semula sudah tentu musuh-musuhnya dan sesiapa yang di musuhinya akan berikan pembalasan. Ini politik balas dendam.

3. Anu arr juga tidak peduli pada apa akan jadi pada rakyat, bangsa dan tanahair. Kerana itu diluar negara Anu arr mencanang keburukan negara 'kununnya' negara itu dan ini. Segalanya tentang keburukan, dan tidak ada yang molek melainkan buruk belaka. Anu arr rela menjahanamkan sahabat-sahabatnya dulu sekiranya mereka tidak bersama beliau. Kerana itu bukan sedikit para menteri-menteri jadi kecamana beliau, yang dulu dipandang elok kini sudah dikatanya buruk. Untuk mendapat undi dan sokongan sesuatu  kaum beliau sanggup mempertaruhkan maruah bangsa dan agama. Beliau sanggup mengadaikan tanah sekangkang-kera. Beliau sanggup lakukan apa saja.

4. Ketidak-stabilan politik yang berlaku sekarang ini adalah kerana politik konspirasi Anu arr. Anu arr memburukkan segalanya dan telah merancangnya satu-persatu, berturutan sehingga PRU. Supaya rakyat mengingatinya, supaya rakyat melihatnya sebagai dewa kebenaran, supaya rakyat melihatnya benar-benar sebagai anu-gerah Tuhan.

5. Satu demi satu masalah diciptanya. Terbaru berkenaan projek NFC. Anu arr menghentam DS Shahrizat sedangkan dia sembunyikan banyak lagi penyelewengan dan penyalahgunaan yang dilakukannya untuk kepentingan diri dan kroni. Anu arr menuding kesalahan kepada orang lain supaya orang lain tidak melihat kesalahannya sendiri. Politik Anu arr politik konspirasi.

6. Kenapa ketika Pak Lah Perdana Menteri Anu arr tidak memburukkan DS Najib? Kenapa apabila DS Najib dilantik sebagai Perdana Menteri maka baru DS Najib diburuk-burukkan? Apabila susah untuk mencari kesalahan dan keburukan DS Najib maka DS Rosmah juga di 'conteng arang' ke muka.  Hakikatnya, walau siapapun yang dilantik sebagai Perdana Menteri pasti Anu arr akan memusuhinya kerana pada pendapat beliau hanya beliau saja yang layak sebagai Perdana Menteri kerana dia adalah anu-gerah Tuhan. Anu arr tak peduli apapun asalkan dapat jadi Perdana Menteri, walaupun dari pintu belakang!

7. Kegawatan politik ini Anu arrlah puncanya. Manusia yang tidak berpuashati kepada orang lain bahkan kepada diri sendiri. Anu arr membuatkan politik negara jadi kacau-bilau dan caca-marba. Anu arr berkonspirasi politik secara berterusan dan berpanjangan. Apakah Anu arr dan pengikutnya fikir jika Anu arr jadi Perdana Menteri negara dan kita semua akan aman? Cuba kita lihat kepada Mesir dan Syria! Mereka memakan 'buah-buah buruk' dari pohon yang selama ini mereka tanam. (Klik Sini) dan (Sini)

8. 'Buah Buruk' yang kita ada disini, biarlah Anu arr sendiri memakannya kerana dia yang menanamnya! Buah ini bukan 'Ahmad Albab' yang punya, tetapi Anu arr yang punya!

9. Jangan kita terbawa dengan arus politik Anu arr. Baca tentang Anu arr di SINI, SINI, SINI, SINI

1 comment:

praha2 said...

eden tergolak melihat gambar ni. cam mano bolih jadi ni? apo pun oran yang empunyo mosti tahu lah ya? kito mano tahu. syabas saudaro oran ni klah nak jadi pm. hampas kito kalo dio jadi pm. tapi tak po kalo dio jadi pm ramai lagi bukan elton john jo bolih datang ramai lagi segulungan dio bolih datang menyanyi diMalaysia. sokongan dio ramai termasuk marina, ambiga, mat serabu dlln. Malaysia Bolih.

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...