23 November, 2012

SELEPAS CERAMAH MAKI HAMUN DAN MENGKAFIRKAN KINI PAS JADIKAN DOA AGENDA POLITIK MURAHAN




1. Pas makin sesat, tak cukup dengan ceramah memfitnah dan memaki hamun mereka pakat ramai-ramai berdoa pula. Nk Aziz doakan pecah perut DS Najib tapi Allah tidak makbulkan yang pecah adalah rahsia dan cerita beliau di taja oleh sebuah syarikat untuk tunaikan haji yang merupakan rasuah oppsss!....Pas panggil ini hadiah, ( tapi kalau UMNO baru digelar rasuah).

2. Pakej haji RM65K seorang tu dibayar oleh sebuah syarikat. Jika tidak mendapat apa-apa faedah apakah syarikat berkenaan nak bayar? Jikalau Nik Aziz bukan MB Kelantan sebaliknya hanya seorang tok siak atau bilal atau tok mudim di kampong apakan syarikat berkenaan akan menaja beliau dengan pakej RM65K seorang? (Baca Sini)  dan  (Sini)

3. Video klip diatas menunjukkan ahli Pas mengajak penyokongnya berdoa untuk kemusnahan UMNO BN pada PRK DUN Tenang, Labis tempoh hari. Namun doa Pas itu tidak juga dimakbulkan Allah dan Calon Pas kalah teruk.

4. Terbaru, Pas sekali lagi berdoa untuk kemusnahan UMNO dalam PRU13 nanti. Yang kita kesalkan adalah kenapa doa dan agama dibawa kedalam politik? Alangkah lebih baik dikala Pas mendoakan kemunahan UMNO yang sesama sebangsa dan seagama mereka mendoakan kemunahan Israel dan yahudi yang membunuh saudara seagama kita di Palestin? Allah lebih mengetahui apa ada dalam hati para pemimpin Pas justeru kerana itulah doa-doa buruk mereka tidak Allah tunaikan.

5. Zalim sangatkah apabila kerajaan BN memberikan Bantuan Rakyat 1Malaysia RM500.00 untuk sekeluarga yang mana ahli-ahli Pas juga terlebih dahulu dan terawal berbaris dihadapan untuk menerimanya? Bahkan selepas ini bantuan BR1M 2.0 akan diberikan lagi, zalimkah? Zalimkah apabila para pelajar yang mana termasuk anak-anak orang Pas juga menerima bantuan voucher Bantuan Buku 1Malaysia yang membantu mengurangkan bebanan keluarga? Banyak lagi yang kerajaan telah lakukan termasuk kepada warga FELDA juga, zalimkah itu?

6. Yang zalim adalah para pemimpin Pas yang pergunakan agama untuk kepentingan politik. Yang zalim adalah penyokong dan pengundi Pas yang mengutuk kerajaan tetapi dalam masa sama menerima bantuan yang kerajaan berikan. Yang zalim adalah 'anjing' yang tersepit yang dilepaskan tetapi mengigit tangan orang yang melepaskannya. Yang zalim dan kafir adalah mereka yang mengkafirkan saudara sesama Islam hanya kerana perbezaan ideologi politik sempit mererka sendiri. Bukti Pas itu munafik (Klik Sini).

7. Semoga Allah menterbalikkan doa kezaliman mereka itu kepada mereka sendiri kerana Allah yang lebih mengetahui siapa yang benar dan siapa yang berdusta. Mujur rakyat Jerantut terutama anak-anak mudanya  lebih bijak dan menolak pembangkang yang hanya mahir bermain lidah namun menyimpan tangannya. Jika doa Allah semudah itu untuk dimakbulkan, dah lama negara Israel tidak wujud didunia ini.

Bacaan Tambahan: (Klik Sini)

4 comments:

Anonymous said...

Pada pemimpin Pas, Allah pun tidak betul kecuali mereka dan ahli Pas semata2....Nik Aziz ni serupa dengan Ayah Pin Kerajaan Langit, tp Nik Aziz Kerajaan Bulan

Anonymous said...

Anak muda tolak Pas...anak muda berpelajaran tolak Pas

Anonymous said...

WAHAI ORG2 YG MENYOKONG PARTI PAS SELAMA INI, JIKA ANDA BETUL2 BERIMAN KPD ALLAH, MAKA MOHONLAH KPD ALLAH YG SATU LAGI MAHA BERKUASA ITU UTK MENUNJUKKAN KEBENARAN KRN KERJA BUAT PAS SEJAK AKHIR2 INI AMAT BERBAHAYA MENGUNDANG KPD PENGHAPUSAN ISLAM DI MALAYSIA. BEGITU JUGA DGN ORG2 YG MENYOKONG UMNO, MOHONLAH KPD ALLAH SWT AGAR LEBIH BERSUNGGUH DAN LEBIH ISTIQOMAH DGN AMALAN ISLAM............AMEEEEN

Anonymous said...

Tuan, tulislah ttg politik Jerantut...siapa yg layak jadi AP dan wakil2 rakyat di dun2....ttg dompok dan doremon.....tentu ada yg menarik...

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...