18 November, 2012

TERKINI: PELIWAT MEROYAN SERANG PAHANG...?

 Aiii! Ber-karaoke ke bang?


 Beribu-ribu penonton tertidur mendengar ceramah Anu arr....hehe


Penonton yang penuh sesak menatap wajah Si Peliwat di bas mewahnya



1.  Sebelum ini, Anu arr sudah berceramah dalam siri jelajahnya di Lancang dan Paya Besar, Kuantan. Sambutan yang makin hambar mungkin membuatkan Anu arr tidak puas hati dan mengulangnya sekali lagi.

2, Kali ini dalam siri jelajahnya Anu arr di jadualkan menyerang DUN Mentakab dan Parlimen Temerloh. Selain itu beliau juga berceramah di Simpang Jengka 6, Maran dan kemudiannya di Bera pada sebelah malam.

3. Walaupun sambutan semakin berkurangan namun dimedia-media sosial khususnya mereka mewar-warkan seolah-olah masih mendapat sambutan yang hangat dari rakyat. Begitulah caranya Anu arr membina persepsi bahawa dia masih dikehendaki rakyat. Hakikatnya, muktamar Pas baru-baru ini sudah menyuarakan Hj Hadi akan jadi PM sekiranya Pakatan menang PRU13. Itu kerana rakyat dan pengikut Pas sendiri pun sudah tidak lagi percaya pada Anu arr. Apakah Anu arr tidak sedar atau pura-pura tidak sedar untuk terus bermimpi jadi Perdana Menteri?

4. Di Simpang Jengka 6, yang ada ketika acara berlangsung hanyalah sekitar 500 orang sahaja, itu termasuk hampir separuh adalah jentera yang dibawa kesana-kemari yang dibayar untuk meramaikan. Sama seperti Bersih dan Anti Lynas, balik-balik muka sama yang memang mencari makan diatas perbuatan terkutuk mengharu-birukan negara dan rakyat.

5.  Saya teringat peristiwa sewaktu Anu arr datang ke Lancang dulu, kira-kira 50 orang anak muda menunggu ketibaan Anu arr, namun apabila Anu arr mula berucap, mereka perlahan-lahan meninggalkan majlis...mungkin bimbangkan keselamatan diri mereka.

6.  Khabarnya Pak Jabit @ Man Kadir dan Suhaimi Said sudah bertelagah gara-gara berebut kawasan bertanding dalam PRU 13 nanti. Hehehe....awal-awal lagi dah bergaduh ni apahal? Itu dalam PKR, dengan Pas dan DAP macamana pula? Lagi lambat PRU 13, lagi retak dalam pakatan jadi belah akhirnya hancur begitu saja, rakyat yang percaya pada janji palsu juga yang rugi dan akan menyesal nanti.

2 comments:

Anonymous said...

Saya percaya Anwar meliwat, saya juga percaya pakatan rakyat tidak akan teguh pada persatuannya akibat dari berbeza fahaman dan halatuju, tetapi saya tetap sokong

Anonymous said...

Dah tau meliwat sokong juga, alamat bala nak datang jawabnya.

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...