01 May, 2012

#BERSIH3, MEMANG POLIS BERTINDAK GANAS.?



1. Jika kita antara orang-orang yang berakal, apakah kita masih katakan bahawa pihak polis yang bertindak ganas kepada pendemo-pendemo?

2. Jika mereka berakal, tentu mereka tidak akan bertindak demikian terhadap polis yang bertanggungjawab dan diharapkan untuk menjaga keselamatan kita semua?

3. Malangnya mereka ini bukanlah dari kalangan orang-orang yang berakal. Mereka syaitan yang menyerupai manusia, mereka adalah haiwan dan binatang jalang!

Nota:
Demo Bersih 2, pendemo dibayar RM500.00 seorang. Dalam Demo Bersih 3, bayaran sudah diturunkan atau ada pihak yang 'songlap' peruntukan kerana pendemo hanya dibayar RM100.00 seorang saja, hehe...dari hidup sampai mati korang memang kena tipu sepanjang masa......sapa suruh jadi bodoh? Hahaha!




1 comment:

  1. hoi braveheart, apasal ko tk buat ilkan ubat kuat je kat sini mcm kebanyakan blog2 Pas tu, dpt juga hasil...pemimpin mereka pun songlap duit tabung tk kan tk tau kot?

    ReplyDelete

Sebarang komen sangat dialu-alukan selagi relevan kepada isu yang dibincangkan. Anda bebas menyatakan pendapat, namun ianya harus dipertanggungjawabkan. Menyiar, menyekat dan memadam komen adalah hak mutlak dan budibicara pemilik blog. Seperti kata Voltaire: “I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.”