22 April, 2012

PAS, MAHASISWA MELAYU DAN POLITIK SEMASA PEMBANGKANG

Pemimpin Pas @ Nik Aziz


1. Di Kuantan berlaku insiden pergaduhan diantara penyokong Pas dan UMNO gara-gara tindakan provokasi pihak Pemuda Pas memasang bendera parti itu dikawasan sekitar Pejabat UMNO Bahagian Kuantan di Jalan Mahkota. Jelaslah tindakan provokasi ini sengaja dilakukan kerana ingin mendapat reaksi pihak penyokong UMNO untuk kemudiannya menuduh bahawa UMNO ini ganas.


Tanggalkan dulu Kopiah tu Ostad oiii! Baik punya lurah tu, hehe


2. Selama ini kita melihat banyak bendera-bendera Pas dimana-mana disekitar markas mereka namun tidak ada sebarang provokasi dan serangan yang dilakukan oleh pihak UMNO terhadap mereka. Penyokong UMNO mungkin bersikap lebih terbuka dan lebih demokratik dalam hal-hal berkaitan kempen politik, namun penyokong Pas sebagaimana biasa kelihatan sebagai dari kalangan mereka yang taksub dan jumud.


Perhatian; Tiket2 ke Syurga yang dijanjikan akan ditukar kepada tiket ke Neraka berdasarkan kepada kekosongan tanpa pemberitahuan notis terlebih dahulu - harap maklum!


3. Bendera Pas berkibar 360 hari sepanjang tahun di sekitar markas mereka dan dimerata-rata. Tidak hairanlah jika dalam fikiran penyokong Pas bahawa mereka berpolitik sepanjang masa, 360 hari setahun dan 24 jam sehari. Sehingga ada kalangan mereka yang melupakan tanggungjawab sebagai seorang suami dan bapa serta pemimpin keluarga.


Sedangkan 'bu***' bini orang pun dia sapu, inikan pula 'duit' Tabung Memali


4. Justeru, tidak hairanlah jika ada kalangan mereka yang melangsungkan hidup atas 'sedekah' serta 'wang derma'. Bahkan ada yang menyara kehidupan dengan memecahkan 'Tabung Memali'. Ada juga yang mendapat saraan nafsu dengan menerima 'sedekah seks' dari isteri-isteri sahabat ahli-ahli mereka sendiri. Demikianlah jika seluruh jiwa mereka telah mereka serahkan kepada perjuangan yang belum tentu benarnya.


Jangan bimbang. Mahasiswi2 sedang dilatih untuk bersedia jadi calon kursus


5. Demo Mahasiswa di Dataran Merdeka di sokong juga oleh Pas. Khabarnya sekitar kawasan perkhemahan ditemui kondom-kondom yang sudah digunakan, berlendir dan berair mani. Apakah Pas menggalakkan perbuatan mungkar ini dilakukan oleh anak-anak mereka sendiri? Jadi kenapa mereka membiarkan perkara ini terjadi dan tidak mencuba untuk menghalangnya? Sudah runtuhkan perjuangan Islam Pas selama ini hanya kerana menjilat 'bontot' DAP dan Anu arr? Segala kerosakan masa depan anak bangsa adalah kerana sikap Pas dan Pas mesti bertanggungjawab terhadapnya.


Nizar dan Mat Sabu turut berkhemah untuk mentarbiahkan mahasiswi sehingga jam 3 pagi, hehehe


6. Anu arr yang sudah sinonim dengan menyokong kebebasan seks tentu tidak kisahkan apa yang terjadi kepada mahasiswa-mahasiswi yang berkhemah di Dataran Merdeka itu, bahkan memang itulah yang diharapkan....keruntuhan akhlak para remaja serta kebebasan seks diantara mereka bagi menghalalkan apa yang dia sendiri lakukan. Malaysia akan membentuk masyarakat masa hadapan yang tidak berakhlak dan runtuh moralnya. Tidak hairanlah jika Anu arr bersungguh-sungguh menyokong negara Israel dan yahudi kerana sikap dan fikirannya adalah sebahagian dari amalan puak yahudi yang memusuhi Islam dari dulu sehingga ke selamanya.


Mahasiswa mahasiswi yang kepenatan selepas sertai sesi kaunseling jam 3 pagi


Ada yang suka 'bald' dan terpaksa dicukur segalanya


'Semak bro, tu pasal I cukur....nk try?'


Panduan dan tatacara yang terpaksa dipatuhi mahasiswa mahasiswi sepanjang sesi berkhemah di Dataran Merdeka


4 comments:

Anonymous said...

X boleh ke BERPOLITIK dengan tidak merosakkan anak bangsa?orang lain berpolitik sentiasa membela bangsa mereka....INSAFLAH.Sebenarnya mereka ni cuma nak jadi YB je,xde apa pun nak diperjuangkan...budak2 u nak gelap masa depan apa dia peduli!

Anonymous said...

Mmg betoi tu, sy sokong pendapat tuan diatas. Pemimpin Pembangkang hanya berjuang utk kepentingan peribadi dan bukan utk rakyat, malahan mrk rela korbankan rakyat utk cita2 mereka

Anonymous said...

salam tuan, kursus mandikan burung masih dibuka ke? sy nk daftar jadi kounselor....hehe

Anonymous said...

Yang empunya diri sendiri rela diperbodoh .... konon mahasiswa

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...