06 August, 2012

BILA BLOG FUZIAH SALLEH KATA ANWAR GAY...





1. Apa saja boleh berlaku dalam kehidupan, demikian juga dalam politik. Kawan jadi lawan dan musuh jadi kawan. Tidak terkecuali juga kawan makan kawan serta makan berkawan-kawan.

2. Saya temui mengenai Anwar Si Gay dan Penipu ini diblog Fuziah Salleh, (Klik Sini). Tiada cerita yang dikisahkan mengenainya kerana mungkin menyedari bahawa umum sudah sangat tahu mengenai kisah-kisahnya.

3. Ada pengundian yang dibuat dan keputusannya  setakat 11.44PM 5/8/2012 tidaklah mengejutkan. (Seperti berikut);

 
 
 

Total Votes: 1,327


4.  Bagi yang belum mengundi dan ingin berbuat demikian silalah ke laman blog berkenaan. (Klik Sini). Undian anda sangat dialu-alukan.Pilihlah dan undilah mana saja kerana ianya adalah sama bagi merujuk 'orang' berkenaan.

5.  Bagaimanapun undian anda tidak mampu mengubah hasrat rakyat yang inginkan DS Najib terus kekal sebagai PM Malaysia. Rakyat sudah sangat kenal siapa dia Anu arr ini selama ini.

6. Ada apa-apa bantahan atau komen mengenainya? Fuziah Si Ratu Jalanan Bantah Lynas pun sudah senyap  dan sunyi kerana pembohongannya mengenai Lynas sudah diketahui umum.

7. 'Blog Biaqpila' pun dah cerita pasal bogel je.....apa cerita? Ingatkan dalam bulan Ramadhan ni tentu banyakkan cerita mengenai ibadah, rupanya tak juga....

No comments:

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...