07 February, 2013

ANU-GERAH UNTUK ANU ARR.....

Dengan tak malunya Kak Jijah menerima Anu gerah 'Sayyidatina Khadijah' 


1. Hebatnya apabila Kak Jijah 'Sepat Kering' diberikan Anu-gerah khas 'Sayyidatina Khadijah' pada Himpunan Helwa Kebangsaan (HKK) 2013 yang dianjurkan oleh Angkatan Belia Islam Malaysia (ABIM) pada 2 Februari lalu. Konon Anu-gerah berkenaan kerana menghargai keberanian dan 'sumbang'an beliau dalam menegakkan keadilan, kebenaran dan memperjuangkan Islam kearah perpaduan. (Baca Sini) (Baca juga pandangan blog Jawa Bernam)

2. Kak Jijah ni memang berani, berani mempertahankan Anu arr dalam isu 'totey' bengkok 'membalun' Chinadoll serta berani bermati-matian mempertyahankan kenyataan bahawa Jam Omega Anu arr ada dalam simpanannya, namun sehingga sekarang tidak dapat ditunjukkan kepada umum. Kak Jijah juga berani mempertahankan Shamsidar 'madu gelapnya' dan merelakan bersama-sama berkongsi 'anu', memang Kak Jijah seorang perempuan yang hebat.

3. Tidak lama dulu Kak Jijah menyifatkan Anu arr sebagai Anu-gerah Tuhan. Seorang pemimpin yang terbaik segala-galanya. Kemudian Ostad Badrol pula memperakukan Anu arr itu adalah Imam Mahadi namun tidak lama selepas itu Ostad Badrol sendiri ditangkap ketika 'memandikan burungnya' bersama seorang 'isteri orang' dalam bilik hotel jam 3 pagi dalam keadaannya bertuala.

4. Anu arr tidak pernah bersumpah bahawa bukan dia didalam klip video seperti yang oleh Dato' Eskay. Anu juga tidak berani bersumpah bahawa dia tidak meliwat Saiful, Azizan dan Sukma. Yang selalu Anu arr lakukan apabila dituduh adalah menuduh orang lain.

5. Jika Kak Jijah di Anu-gerahkan  'Sayyidatina Khadijah', Anu arr secara tidak resminya di anu-gerahkan 'Anu-gerah Tuhan' dan 'Imam Mahadi' kenapa tidak kita lengkapkannya dengan Anu-gerah terulung untuk Anu  arr iaitu ' Anu-gerah Nabi Luth'






No comments:

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...