15 May, 2014

AHMAD SAID DIUGUT ATAU DIBERI HABUAN ?



1. Akhirnya berakhirlah episod yang mendebarkan dalam sejarah UMNO Terengganu apabila mantan Menteri Besar Terengganu yang umumkan keluar parti telah menemui jalan kembali dengan mengumumkan menyertai UMNO semula.
 
2. Tentu pihak pembangkang sudah berkira-kira untuk memasuki Pejabat Menteri Besar bahkan khabarnya sudah berlaku perebutan siapa antara mereka yang layak menduduki kerusi berkenaan.

3. Namun antara banyak persoalan yang bermain dikepala peminat politik khususnya berkenaan isu politik Terengganu itu adalah kenapakah MB Terengganu sanggup umumkan meninggalkan parti dan kenapakah dengan sekelip mata berubah fikiran dan kembali semula?

4. Apakah beliau diugut dengan sesuatu yang akhirnya Ahmad Said terpaksa akur ataupun beliau diberikan habuan yang mampu menyejukkan hatinya yang penuh amarah itu? Siapa yang dapat menjawab?

Klik (Sini)



3 comments:

Quantum Metal Consultant said...

Beli dan jual, ugut dan pujuk ada di kocek atas org politik... mereka pandai makan pandai simpan.

Unknown said...

jawapan dia??
"orang politik"
so, rungkailah sendiri.

Anonymous said...

andaian itu fitnah. walaupun benar ia ghibah.

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...