21 July, 2010

BLOGGER PRO PR DAPAT PJK, BLOGGER PRO BN DAPAT HANCING DIKENCING

Yang suka kencing merata-rata ni kita potong 'lancau' nya,
yang suka janji tetapi dusta tu kita potong lidahnya


Ni komen dari blog saya semalam yang perlu juga dibaca oleh mereka yang berkenaan. Semakin ramai blogger pro BN rasa tidak puashati tetapi masih diamkan diri kerana sayangkan parti. Namun luka menjadi barah dan semakin parah.


Blogger Pejuang Bangsa said...

setuju dgn sdr Brave heart...

kita yg pi program TSMY dijanjikan P1 Wimax akhirnya telah dikencing oleh Pegawai Khas TPM , Feriz Omar dan geng2 nya ..

sedangkan kita pi sana , pakai duit poket sendiri bukan TPM bayar woi..aku mai dari Penang guna duit sendiri ..

July 20, 2010 3:44 PM



Ni apa cerita? Pegawai Khas TMY @ Feriz Omar pernah janjikan broadband P1 Wimax bila blogger dijemput hadir ke program TMY dulu tetapi masih belum tunai janji? Nak bawak janji sampai ke kubur ke agaknya?


Broadband itu bukan berharga sangat pada kami tetapi kami tidak gemar 'dikencing' begini. Bro gomo mungkin boleh berikan jawapan bagi pihak yang berkenaan?






1 comment:

cucu mamak kutty said...

cucu mamak kutty nak gelak kat engko le braveheart....kahkahkah...tapi aku tabik sama engko...engko sekarang ada sikit brani le...baru le boleh ngaku engko braveheart

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...