23 August, 2010

HANGAT: KENYATAAN PAS DOA LIM GUAN ENG

 Simpan gambar ini di rumah, surau dan masjid-masjid janji syurga untuk mereka yang berdoa kepadanya jaminan mutlak dari Pas dan Tok Guru Nik Aziz




 
 

 
Memang Pas Parti Ajaran Sesat yang merosakkan Islam. Memang Pas Parti Angkara Syaitan yang memecahkan umat Melayu. Pas sanggut berdoa untuk LGE pemimpin DAP, tetapi mendoakan 'Pecah Perut' kepada DS Najib pemimpin Melayu UMNO. Apakah ada kewajarannya sikap sedemikian ini? 


Tetapi seperti biasa, pengikut Pas yang berfikiran setaraf lembu dan sanggup seperti lembu berbaring ditengah jalan atas nama perjuangan Islam pasti akan percayai kata pemimpin mereka walau bagaimana mereka ditipu dan khianati kerana syurga yang dijanjikan.

Hangat mengenai doa terhadap LGE, sila baca disini;  Si Khatib Pas ni kata dia doakan Guan Eng supaya masuk Islam. Tapi apa yang didoanya amatlah lain bunyi dengan tujuannya. Apakah si Khatib ni berbohong?

"Ya Allah,Ya Tuhanku,Kau selamatkanlah pemimpin kami Yab Tuan lim guan eng dan rakan-rakan kepimpinan kerajaan negeri Pulau Pinang"
sambung baca sini.

Juga baca (sini), (sini), (sini)  dan (sini),
maka kenyataannya adalah lengkaplah bahawa Pas adalah parti penipu rakyat yang hanya menggunakan Islam sebagai modal, menjanjikan penyokongnya dengan syurga diakhirat tetapi pemimpinnya mereka berebut-rebutkan harta didunia ini. Pas penjahanam Agama dan bangsa.

1 comment:

kedai buku perintis said...

salam.
memang hilang rasionalnya apabila ada yang menyokong atau memutarbelitkan kenyataan perbuatan khatib ini.saya tidak nampak kenapa mereka mudah hilang akal malah tidak nampak yang bangsa itu sedang menggeleng 2 kepala mengatakan betapa kurang cerdek orang pas ni....

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...