17 August, 2010

MELAYU MESTI BERSATU PERTAHANKAN NEGARA TANAH MELAYU

Dulu bangsa Melayu pernah bersatu membebaskan negara dari Penjajah.
Ketika bangsa Melayu berjuang untuk kebebasan, bangsa asing hanya berjuang untuk diri mereka sendiri dan kini merka ingin mengambilnya dari kita. Apa akah kita biarkan begitu saja?

Sahabat saya menulis begini semalam;


Pihak ultra kiasu mahu menggulingkan kerajaan

Pihak ultra kiasu telah merangka sebuah perlembagaan baru untuk menghancurkan orang islam. Perkara ini didedahkan oleh Mufti Perak iaitu Tan Sri Harussani. Menurut Harussani, perlembagaan baru itu menyisihkan hak-hak orang Melayu dan juga Islam yang dijamin dalam Perlembagaan sekarang.

''Kerajaan Negeri Pulau Pinang juga tidak membenarkan rumah bernilai RM150,000 ke bawah dibina di tengah bandar. Pulau Pinang kini ke arah menjadi Singapura. 'Jambatan kedua Pulau Pinang yang menjadi kebanggaan kita akan memudahkan pengusiran orang Melayu secara beramai-ramai dari Pulau Pinang," katanya.

''Dalam setiap tamadun manusia mesti ada pengkhianatan yang menghancurkan perpaduan. Kalau zaman Khalifah Usman dan Ali dulu ada Abdullah Ibn Saba yang melaga-lagakan umat Islam, zaman sekarang pun ada 'Abdullah Ibn Saba' yang menyebabkan perpecahan orang Melayu dan Islam di Malaysia," katanya. (Klik sini)



Dalam bentuk sindiran saya beberapa kali menulis mengenai kemerdekaan Pulai Pinang. Terbaru saya menulis lagi dengan tajuk Wilayah Autonimi Pulau Pinang sebagai respon kepada artikel di MalaysiaKini. (Klik sini)

Segalanya semakin nampak nyata bahawa ada usaha tersembunyi yang telah lama dirancangkan oleh bangsa Kiasu itu untuk merampas negara  Tanah Melayu ini dengan pertolongan bangsa Melayu sendiri. Dengan sokongan dari Pas dan PKR membolehkan bangsa kiasu itu bersatu diantara MCA, Gerakan dan DAP dalam mencapai cita-cita mereka.


Orang-orang Melayu seharusnya merasa takut dan curiga dengan penguasaan DAP terhadap Pulau Pinang di utara dan Singapura yang telah menunggu lama di selatan untuk melengkapkan penguasaan terhadap 'economic belt' di pantai barat Semenanjung.


Malangnya melayu haramjadah didalam Pas dan PKR bukan setakat hanya membiarkan ini berlaku malahan bersama dan menyokongnya. Mereka ibarat mengadaikan segala apa yang ada hanya untuk mendapat hanya sedikit apa yang dapat kiasu itu berikan. Melayu harus bangkit dan berjuang pertahankan hak-hak bangsa Melayu di bumi Tanah Melayu ini. Pilihan kita hanyalah PERKASA.



2 comments:

Wake UP! said...

Dah kita pun tahu komunis tu tamak nak rampas kuasa, kalau berlaku rusuhan kaum lagi, kali ini sapu bersih.

Kecik-kecik tak nak mampus, dah besar menyusahkan orang.

Anonymous said...

Aku Sokong.... pasai tu aku masuk sojar... majoriti melayu dalam ATM dan Polis...tapi sayang, hidung kami dicucuk oleh ketua-ketua yang dahaga duit.. Kastam sapa bagi rasuah...Cina lahanat la...dia orang la punca segala rasuah di Tanah Melayu ini...

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...