02 October, 2010

YB DIN PUDURAYA DAN HUKUM HUDUD PAS





Kata gomo diblognya;

Namun bagi tak menghapakan pembaca maka Gomo cerita lah serba sedikit! Kira ni untuk pedoman pembaca lah jugak! Gomo dapat cerita ringkas dan lain lain tu tunggu je lah kami dedahkan!

Kelantan to KL - Sampai Hotel Puduraya - Halimah Dalam Bilik Hotel - Yb Sampai Masuk Bilik - Memantat Tak Ingat Dunia - Tampa Di Sedari Adengan Telah Di Rakam - 2 Round Yb Balun - Nasib Baik Tak Balun Belakang - Selesai Sudah adengan Ranjang - Yb Berambus Meninggalkan Hotel - Halimah Keluar Terkangkang kangkang - Rupanya Suami nya menunggu di Luar Puduraya - Halimah Bini Orang - Yb Berzina Dengan Bini Orang - Bukan Sekali Adengan Memantat di Puduraya - Ada lah sampai Adengan Berjaya Di Rakam .
- (Klik baca disini)

Kata gomo lagi:

Rakyat boleh nilai sendiri! Aku bagi KLU mudah untuk rakyat faham! Kalau Najib Boleh bersumpah tak kenal Altantuya walaupun di Fitnah bagai nak gila oleh Pakatan Haram! Apa kata Yb Din Puduraya Bersumpah yang beliau tidak sama sekali ke Hotel Puduraya!

Gua nak dia bersumpah tak ke Hotel Puduraya! Tu je dah cukup! Tak perlu bersumpah dia Balun atau tidak Isteri orang tu! Kita boleh lihat kebenarannya nanti!!!...  -  (Klik sini)


Kalau negara diperintah Pas dan melaksanakan hukum hudud;
1. Apa akan jadi pada YB Din PuduRaya ni?
2. Apa akan jadi pada YB Eli Kangkang tu yang juga berzinar?
3. Macamanapula dengan kes Mat Sabu di Hotel Perdana KB dulu tu?
4. Keh keh keh! Anu-arr si peliwat ni macamana pulak?


1 comment:

Anonymous said...

kahkahkah.....tukang fitnah masuk neraka no7,neraka paling bawah sekali.....samy beloo neraka no6,kau neraka no7....kahkahkah....kau telah pun buat tempahan ruang dlm neraka....kahkahkaH RENTUNG LE KAU DGN SAMI BELOO KAU TU

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...