13 April, 2011

ANU ARR.....


Foto saya berperut buncit itu bukan saya....hehe!


LIMBANG: Bekas Ketua Menteri Melaka, Tan Sri Abdul Rahim Tamby Chik semalam mencabar Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim bersemuka dengan beliau berikutan penafian berterusannya berhubung klip video rakaman seks yang dikaitkan dengan Ketua Pembangkang itu. 

Dalam pertemuan itu, kata Abdul Rahim berkata, Anwar boleh meluahkan segala yang terbuku dalam hatinya berhubung pendedahan berkenaan kepada beliau dan ahli perniagaan, Datuk Shazryl Eskay Abdullah serta Bendahari Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (PERKASA), Datuk Shuib Lazim - Berita Harian Online


Seperti biasa Anu arr menjelajah seluruh pelusuk negara. Kini Anu arr di Sarawak berceramah memburukkan kerajaan negeri dan kerajaan persekutuan. Tiada langsung yang betul baginya, semuanya salah belaka. Namun semasa beliau didalam kerajaan dan terlibat banyak dalam penyelewengan dan kronism tidak pula diungkitkannya.

Anu arr bangkitkan kekayaan Pehin Sri Taib Mahmud tetapi dia lupa bahawa kekayaannya sendiri adalah juga diluar kemampuan rakyat biasa. Anu arr bangkitkan pentadbiran Pehin Sri Taib yang dikatakan sudah terlalu lama tetapi beliau juga terlupa bahawa Nik Aziz lebih lama dari Pehin Sri Taib memerintah Kelantan.

Kenapa Anu arr selalu mengelak? Tidak pernah ingin menjawab soalan dengan jujur dan selalunya mengalihkan soalan untuk tidak memberikan jawapan tepat. Anu arr semakin pandai dan bijak menipu rakyat.  Jikalau Anu arr boleh menjawab dengan jujur beberapa soalan berikut, tentu rakyat akan lebih percaya:
DNA? Omega? Shamsidar? Saiful? Tikam belakang?......dan banyak lagi.....! Rahim Tamby Chik bersedia untuk berdebat dengan Anu arr, kenapa Anu arr mengelak?

2 comments:

AJAI62 said...

Assalam Bro

Itu bukan Anwar, tapi hantu raya dia yang tak boleh mengawal nafsu...heheheh... semua dia balun...

sejahtera39 said...

anuaraljuburin bukan semakin pandai menipu dan berbohong sebenarnya aljuburin ni terlalu pandai berbohong dan membuat fitnah yg terlalu dipercayai oleh pencacai jubor taiknya...

aljuburin ni tak sepatutnya mendapat layanan istimewa kerana sebagai bekas banduan sepatutnya beliau sedar diri.. dasar tak tau malu...

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...