17 April, 2011

PEMBANGKANG MENAMBAH KERUSI DI DUN SARAWAK - BERTAKBIRLAH WAHAI PAS!





PRN Sarawak telah selesai. Yang menang mendapat hak dan kemenangannya. Yang kalah membawa kekalahannya lari dan bersembunyi diluar negara. (Sumber menyatakan bahawa Anu arr telah meninggalkan Sarawak sebeluk keputusan PRN Sarawak diumumkan, dan khabarnya beliau telah berangkat ke Amsterdam membawa kemaluannya).

Sebagaimana semua orang sudah mengetahui keputusan PRN Sarawak adalah seperti berikut; BN menang di 55 kerusi. Pakatan Pembangkang mendapat 15 kerusi manakala calon bebas menang hanya 1 kerusi. (Rujuk sini)

Sudah tentu pembentukan kerajaan bayangan dan impian Anu arr di Sarawak hanya menjadi angan-angan, PKR gagal menguasai dan bahkan memenangi banyak kerusi di DUN Sarawak. Pas pun pulang dengan tangan kosong - siapa yang Nik Aziz dan Haji Hadi akan salahkan nanti? Mungkin pengundi Sarawak yang masih bercawat itu ataukah Melayu di sarawak semuanya masih jahiliah?

Patut kemenangan DAP yang mewakili kaum cina yang terkenal rasis ini disambut dengan laungan Allahhu -akbar oleh penyokong-penyokong Pas yang bersemangan berkempen selama 10 hari lalu. Patut juga diadakan acara besar-besaran di masjid dan surau-surau menyembut kemenangan sahabat mereka yang mereka sokong bermati-matian - atas nama perjuangan fisabilillah! Kemenangan DAP adalah juga kemenangan Pas. Allah mungkin lebih merestui kaum cina rasis ini dari Pas yang sesat barat itu.

Kejayaan pembangkang menambah dari 8 kepada 15 kerusi adalah satu kejayaan. Selain dari berjaya melemahkan kerajaan BN yang dikuasai bangsa Melayu, ini juga merupakan kejayaan memecah-belahkan dan menguggat kuasa Melayu dan Islam di negeri Sarawak. Pas patut bersyukur dan meraikan kejayaan ini secara besar-besaran, siapa lagi yang patut membunuh dan menghancurkan saudara sesama bangsa dan agama selain dari Pas? Mungkin sekarang ini kita belum merasai apa-apa dari perbuatan yang kita lakukan, namun generasi akan datang tentunya akan menyumpah seranah para pemimpin yang mengkhianati bangsa mereka sendiri.

Siapa yang mampu menjawab? Dan siapa yang mampu menduganya? PKR membohongi rakan-rakan dan penyokongnya. DAP khianati Pas dan PKR. Pas bodoh dan membabi buta menjahanamkan saudaranya sendiri dalam UMNO. Apa lagi yang bangsa Melayu kehendaki?

(Baca juga disini)

2 comments:

Anonymous said...

melayu oh melayu
dia akan terantuk baru tergendalah
dia akan papa baru menyesal
dia akan hina baru meratap
dia akan musnah baru sedar
apabila semua pakaiannya dilucut dan diberikan kepada bangsa lain barulah dia tahu erti nilai secebis kain. alahai pak kadok ayam menang kampung tergadai dap menang pas bertakbir .... apa den nok kato.

Arif Omar said...

pas dah berjaya dimangkokkan oleh dap.

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...