09 March, 2012

TENGKU ABDULLAH NAFI TERLIBAT




Berita di TV3, Buletin 8.30 malam semalam menyiarkan kenyataan YTM Tengku Mahkota Pahang bahawa beliau tidak tahu menahu dan tidak terlibat dengan siasatan kes tuduhan khalwat Ostad Badrol sepertimana yang didakwa oleh Ostad Badrol sendiri sebelum ini.

Nampaknya sekali lagi dan untuk kesekian-kalinya Ostad Badrol Al-Khalwati tertangkap menipu setelah tertangkap berkhalwat dengan bini orang baru-baru . Yang kita kesalkan adalah kenapa nama YTM Tengku Mahkota dibabitkan bagi menutup malunya itu? 

Teringat pula pada 2 cerita lawak bodoh yang sesuai untuk memperjelaskan keadaan yang Ostad Badrol alami ketika ini;

1. Kata orang, apabila sudah tenggelam dan kelemasan apa saja yang terapung akan jadi harapan untuk menyelamatkan diri hatta ianya hanyalah seketul 'najis' yang hanyut terapung rela, dijadikan tempat berpaut.

2. Kisah seekor monyet yang menutup mukanya kerana malu namun tidak mengendahkan 'kemaluan'nya kelihatan kerana lebih malukan muka dari kemaluan.

Selepas ini apa lagi puak-puak pembangkang nak spin cerita ini untuk menutup segala kejahatan dan kemungkaran yang dilakukan dan menjadikannya suci dan murni selayaknya sebagaimana apa yang berlaku kepada Anu arr yang 'kunun'nya Anu gerah Tuhan sedangkan hakikatnya adalah seorang peliwat tegar yang penuh kedurjanaan.

Tentunya ini adalah perangkap dan konspirasi oleh UMNO. Sebagaimana Anu arr termeliwat Saifol kerana konspirasi UMNO, Ostad Badrol juga terberkhalwat kerana konspirasi UMNO. Kenapa puak-puak sebelah sana sunyi dan sepi dalam isu ini?

Nampaknya ulamak Pas juga membisu dan sanggup menutup kesalahan kerana kepentingan politik lebih diutamakan dari menyatakan kebenaran. Tidak hairanlah jikalau dikatakan Pas adalah parti politik bertopengkan agama yang sesat lagi menyesatkan.

2 comments:

Anonymous said...

Pening lalat Tuanku ... adakah BERZINA dengan bini orang dapat restu dari Tuanku Mahkota Pahang? Saman aje Badrolamin ini Tuanku, habis cerita! Dia bukan USTAZ, tapi syaitan BAPA USTAZ ....FULL STOP!

Anonymous said...

Hahaha..Ustad al cibai

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...