23 July, 2013

SOKSEK-SOKSEK PENGUNDI KAMPONG TOK SABOH, KUALA BESUT




1. Rakaman diatas adalah rakaman terus menerus tanpa edit. Begitulah suara hati penduduk dan pengundi di Kg. To Saboh, Kuala Besut. Mereka yakin kepada BN dan akan terus memberikan sokongan kepada BN dalam PRK ini. Mereka juga sangat menghargai dan menghormati segala usaha calon BN, Tengku Zailan Che Ku Abd Rahman yang telah membantu mereka sejak dulu, sejak berkhidmat dengan JPS.

2. Berbagai usaha dilakukan oleh pihak pembangkang terutama Pas untuk melunturkan semangat dan sokongan mereka namun mereka tetap teguh kerana yakin segala janji Pas dan pembangkang hanya dusta semata-mata, malahan niat mereka hanya untuk membawa kerosakan.

3. Anu arr datang berceramah di Kg. Tok Saboh namun tidak mendapat sambutan dari penduduk tempatan. Yang hadir ceramah hanyalah penyokong tegar Pas yang diimport dari Kelantan oleh Husam Musa. Kehadiran mereka tidak pun memberikan kesan. Pembohongan Anu arr juga sudah tidak disenangi, bahkan dibelakang ada antaranya bertanya kenapa tidak Anu arr tunaikan janjinya untuk tidak mengangkat sumpah jika tidak percaya kepada ketelusan SPR sebagaimana yang dicanangkannya?

4. Dalam keadaan terdesak, pihak pembangkang sudah tidak peduli halal dan haram lagi dengan tidak bertanggungjawab telah mengedarkan surat palsu (dibawah ini) bagi memberikan gambaran buruk kepada kerajaan BN. Perbuatan terkutuk ini tidak dapat diterima oleh penduduk Kuala Besut. Ada pihak yang cuba pertahankan pembangkang kononnya itu bukan perbuatan mereka kerana kononnya mereka tidak akan berbuat demikian kerana mereka berpegang kuat kepada hukum agama. Namun kita bertanya kembali, jika Stopa Spenda boleh lakukan perbuatan terkutuk dengan perempuan yang bukan muhrimnya, jika Mat Sabu boleh lakukan perkara serupa disebuah Hotel di Kota Bharu dahulu, adalah mustahil mereka tidak sanggup lakukan penipuan sebegini.



5. Kita harap pengundi Kuala Besut akan memberikan undi yang lebih banyak bagi memberikan kemenangan mutlak kepada calon BN. 


No comments:

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...