10 July, 2010

BLGGER TAK PUAS HATI?



Yang berkerja keras menentang blogger pro pembangkang ada mereka-mereka ini tetapi hasil dari harta peperangan dinikmati oleh mereka yang tidak tau malu itu.

Blogger Pro Kerajaan UMNO BN masih ada yang rasa tak puas hati. Kerana tu sejaka akhir-akhir ini banyak yang kembali menghentam UMNO. Mungkin kerana sesetangah pihak yang membuatkan mereka merasa mual.

Kisah ini ari tulisan blogger Pelantaq Hujan;

TAHNIAH GAP, TAKZIAH BLOGGERS - Blog Pelantaq Hujah


Tadi aku baca yang blog GAP telahpun mencecah hit yang ke 2 juta, mengekori blog PK yang terlebih dahulu, tanpa memerlukan dana sehingga RM 4 juta untuk tujuan itu. Tahniah!!!

Takziah juga kepada blogger2 yang berada dalam kelompok ini yang aku anggarkan tak cecahpun keseluruhan jari3 kaki dan tangan tetapi di pergunakan oleh syaitan tertentu untuk meraop laba atas angin dengan menggadaikan nama mereka yang memerah otak bersengkang mata mengekang waktu. Manakala mereka yang mengeksploitasi blogger2 ini sewenang-wenangnya menyedut untung dari perahan otak, sengkangan mata dan kekangan masa bagi mengorek maklumat mencari rahsia mendedah fakta bagi santapan rakyat agar insaf dengan putar belit pembangkang yang mengangkang persepsi melacur fitnah mendamba pengaruh rakyat yang malas berfikir tetapi khyal dengan pujian kononnya bijak bila berahi dengan pujian palsu pembangkang sehingga klimaks dek terkunci dengan pujian palsu berkenaan.

Aku sebenarnya telah terbaca dalam blog Kedah Kita yang mendedahkan perkara yang sama yang GAP dedahkan. Aku dengar yang ke Sibu baru ni pun sama sahaja layanan yang mereka terima. Gamak sunggoh memakan daging saudara sendiri serta membawa imej negatif kepada UMNO keseluruhannya di sebabkan perangai segelintir lintah spisis lintah perut hijau ni.


BARUA BETUL DENGAN NILA SETITIK NI.

1 comment:

Anonymous said...

Sdr Berani Hati...
Ikhlas saya sangat-sangat rasa terhutang budi kepada rangkaian bloger Mesra Kerajaan dalam menyalurkan maklumat baru, tepat dan cepat. Terfikir juga akan hal apakah pekerjaan kamu blogers semua? Jika bekerja sendiri pun, alamat tak ada pendapatanlah jika dan 10 hari ke PRK Tenang.. itu tak masuk kerja berterusan up-date blok masing-masing dengan ulasan dan berita telus untuk bacaan pembaca seperti saya.
Mahu tidak mahu, BN tiada pilihan dan MESTI terima hakikat kumpulan blogers mesra BN ini amat berperanan dalam mengembalikan kepercayaan rakyat kepada kerajaan BN. Jadi, aturkan pertemuan dengan pengurusan tertinggi UMNO/BN bagi bincangkan saguhati bersengkang mata, tinggalkan kerja.. Jika ada saketeriat rasmi, lancarkan tabung on-line untuk saluran sumbangan pembaca seperti saya.

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...