29 January, 2013

BAI'AH PAS - CERAI TALAK 3 HUKUM SESAT





1. Demi dicalonkan sebagai calon PRU pemimpin Pas sanggup berbai'ah dengan bersetuju menceraikan isteri mereka dengan talak 3.

2. Apa agaknya bai'ah bagi penyokong-penyokong dan pengundi Pas sendiri? Apakah mereka mesti bersetuju talak 3 isteri atau isteri-isteri mereka juga?

3. Andai benar-benar mereka mentalak 3 isteri atau isteri-isteri mereka maka akan bercerailah mereka dengan talak 3 yang tidak boleh lagi dirujuk dan akan ramailah para-para janda dari kalangan bekas-bekas ahli Pas. Siapakah nanti yang akan menjaga kebajikan janda-janda itu nanti?.......Aku juga!!.....Hehehe!

4. Begitu murahnya nilai dan harga diri seorang perempuan bagi Pas, sebab itulah mereka tak kisah jika sahabat-sahabat mereka 'menggunakan' isteri mereka secara sedar ataupun secara rahsia atau mereka yang menggunakan isteri sahabat-sahabat mereka. (Rujuk kes Mat Sabu dan Saiful Bahari)

5. Jika janda-janda itu muda-muda..seperti Abby Abody tentu aku juga yang terpaksa menjaga kebajikannya, namun jika janda-janda itu dari kalangan bekas isteri pemimpin veteran Pas, siapa nak jaga mereka? Hahaha.....



Gambar hiasan dan tidak ada kena mengena dengan mana-mana pemimpin 'tua' Pas





No comments:

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...