25 January, 2013

HANGAT: OSTAZAH ABBY 'ABODY' YANG....

Lidah seorang Ostadah yang biasa menjelir....mampu menggelikan Ostad Pas

1. Tiba-tiba Abby 'Abody' jadi Ostazah selepas memeluk 'agama' Pas. Mudahnya jadi Ostazah tanpa perlu menuntut di Universiti Al-Azahar dan tak payah belajar dimana-mana sekolah pondokpun. Masuk Pas....'kompom' masuk syurga dan sudah layak untuk mentarbiahkan orang lain dengan berceramah yang isinya mencerca kerajaan dan pemimpinnya.

2. Abby mungkin lupa tak lama sebelum Abby mengabdikan diri kepada Pas bagaimana dan siapakah dirinya? Apakah sedemikian mudah manusia berubah, daripada menjelir lidahnya kepada mendakwah kearah kebaikan yang diri sendiri sebelum ini bergelumang dengan entah apa-apa.

3. Sedar atau tidak, Abby sudah dijadikan alat oleh pembangkang untuk mencacamarbakan kesetabilan politik negara kita. Pihak pembangkang memang sedar bahawa walaupun Abby sudah kurang peminatnya seperti suatu ketika dulu, namun keadaan ini sangat berguna untuk dijadaikan alat. Berada didalam keadaan kecewa dalam kehidupan serta ada sedikit sebanyak peminat mampu dijadikan alat bagi kempen buruk pembangkang.

4. Politik murahan dari seleberiti murahan yang sudah kurang diminati lagi tidaklah mendatangkan impak besar kepada sokongan terhadap pembangkang selain dari menambah mual tekak para peminatnya sebelum ini. Justeru diharapkan Abbay 'Abody' dapat berfikir lebih waras dan janganlah melakukan sesuatu yang baik kerana alasan yang buruk iaitu tidak berpuah hati kerana keinginannya tidak dipenuhi.



Foto Abby yang menggedik

Jangan hingga Abby tergadai body

Hahahaha! Ostadah!!!!

Abby 'Abody'  masuk Pas bukan masuk Islam perjuangannya
 menolak UMNO bukan kerana Islam

No comments:

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...