13 January, 2013

CIKGU 'BIRD' TIDAK PERCAYA UNIT 'ANAL' PAS




1. Saling curiga mencurigai antara mereka adalah satu kenyataan hubungan rambang antara PKR, Pas dan DAP selama ini. Pada malam Countdown Himpunan Kebangkitan Rakyat di Kg Baru, Cikgu 'Bird' dengan lantang meminta segala sumbangan derma hanya diberikan kepada wakil yang sah sahaja iaitu SAMM. Rupanya puak Pas, melalui Unit 'Anal' Pas tanpa segan silu turut mengutip derma walaupun mereka tidak ditauliahkan.

2. Tidak hairanlah Unit 'Anal' Pas melakukan begitu kerana sebelum ini Mat Sabu 'Vullu' Normah juga sudah melenyapkan dan membersihkan derma Tabung Memali yang semua orang sudah tahu. (Baca Sini) Dimaklumkan bahawa pada malam berkenaan kedua-dua pihak telah berbalah dan bermasam muka gara-gara berebutkan duit derma tersebut.

3. Dalam perkembangan lain, pada Himpunan Kebangkitan Rakyat di Stadium Merdeka, sekumpulan India wakil Dewan Perhimpunan Pas Perak menjerit-jerit merayu derma daripada kalangan peserta Himpunan dengan memberikan alasan mereka menyertai himpunan ini demi jihad. Mungkin Nik Aziz boleh mendabik dada dan berbangga dengan apa yang beliau telah ajarkan dan dakwahkan kepada hindu berkenaan. Jika nama Allah juga rela Pas gadaikan untuk digunakan oleh bukan Islam, apalah sangat dengan perkataan jihad ini?





4. Rakyat juga tidak percaya Cikgu 'Bird' berjayakan dia membawa 1 Juta orang pada perhimpunan semalam.  Menurut pihak polis jumlah yang menyertai perhimpunan hanya sekitar 40 - 45 ribu orang. Kita sedia maklum bahawa Stadium Merdeka hanya mampu memuatkan 25 ribu orang ditempat duduk......Angka 1 juta menyertai Himpunan Kebangkitan Rakyat kemungkinan adalah angka yang benar jika sekiranya  dicampur hantu syaitan yang sudah menjadi sahabat kepada Pas.


Perempuan lorong belakang yang ditaja oleh Pas untuk hadiri himpunan


Ada yang bercuti dari tugas di pub dan bar dibayar menyertai himpunan


No comments:

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...