01 May, 2010

BILA BUAYA PAS DEMAM



Posting dari blog TM.

Gambar ini menunjukkan seekor buaya putih yang bodoh dan kurus milik Tok-Tok Guru hamPas. Buaya ini pertama kali dibawa ke Hulu Selangor dengan tujuan untuk membaham YB. Kamalanathan tetapi buaya pelahap duit ini yang bernilai berjuta-juta jenis tak makan saman dan tahu untung.

Akhirnya dia membaham tuan nya sendiri. Bukan saja kuda racing malah dengan tuan-tuannya sekali kena baham . Kesian tengok lalat hijau yang bertenggek disebalik buaya yang kotor dan jijik. Jijik sejijik perasuah yang merasuah 4 juta ringgit.

Komen:
RM4 juta untuk kekal berkuasa adalah satu hal. Tetapi Pas juga berbuat kejahatan bila 4 juta itu bertujuan untuk hasutan. Tak heranlah bila dalam setiap ceramah di masjid-masjid dan surau-surau mereka lakukan perakara sama - fitnah. Pemimpin Pas adalah musang berbulu ayam, kadang-kadang jadi musang berjanggut juga. Nasib baik Ku Li menjadi penjaga di Gua Musang, jika tidak dalh lama gua disitu jadi tempat musang-musang menyalin bulu. )Ketua Puteri Gua Musang pun, boleh tahan juga, hehe)

Memang dan jadi sifat parti Pas (yang hampas ni) baling batu sembunyi tangan. Buat keburukan dan tuduh orang lain. Dengan kopiah serta seban diatas kepala, mereka bebas lakukan apa saja kerana mereka adalah dari kalangan pemegang hukum.

Tapi kadang kala apa yang dilakukan itu berbalik kepada diri sendiri. Lihat blogger kickdefella, akhirnya turut pusing belakang dan membocorkan segala rahsia. Ada berani Pok Nik cakap lebih? Sebab apa yang dikatakkan kickdefella adalah kebenaran yang cuba disembunyikan oleh Pas selama ini.

Bila buaya demam, bangkai pun boleh tersenyum.

3 comments:

Jeepers Creepers said...

hahaha buaya pas dah ngap selipar tok guru..

ISAC said...

Buaya fitnah orang lagi jahat...........

Takat ngap selipar mana ada kenyang...

Semut Hitam said...

Tu yang dok tengah fikir tu.
Sekarang sibuk tengah cari alasan la kat Kota Baharu agaknya. Sebab tu takde buat apa - apa statement lagi. hehehehe...
nak alih perhatian, suruh la orang back up isu Aminulrashid dan polis...
hai la tok guru. anak murid sendiri pun tak terbela.
ini kan pulak diri sendiri...

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...