17 November, 2012

KECELARUAN MINDA PENYOKONG ANU ARR

Klip video yang mesti ditonton berulang kali. 


1.  Anu arr  adalah 'binatang politik', semua orang tahu dan percaya. Belia sanggup lakukan apa saja demi mencapai cita-cita politiknya. Beliau sanggup berkorban dan mengorbankan siapa saja demi mencapai impiannya itu. Matlamat menghalalkan cara.

2.  Sibertropper pembangkang menyebarkan klip video yang kononnya DS Rosmah menari dalam satu majlis. Maka seolah-olah berdosa terlalu besar dan tidak boleh diampunkan langsung DS Rosmah pada mata mereka dan dalam masa sama mereka ingin menghukum DS Rosmah dengan hukuman yang berat.

3.  Namun kita hairan, kenapa ketika Anu arr didedahkan dengan klip videonya ber'kung-fu' dengan chinadoll tidak pula dilihat sebagai satu kesalahan? Apakah berzina kesalahan tidak lebih besar dari menari? Apakah apa yang Anu arr lakukan segalanya tidak mengapa kerana ianya adalah Anu arr Si 'Binatang Politik' ?

4.  Dalam klip video yang disebarkan pembangkang, ianya nampak seperti DS Rosmah tetapi adalah bukan DS Rosmah kerana DS Rosmah lebih kecil dari yang didalam klip tersebut. Itu hanyalah fitnah pihak pembangkang dengan super imposenya serta pengubahan teknik videografi. Lagipun kamera tidak boleh dijadikan bukti kerana ianya adalah 'besi' yang tidak bernyawa (merujuk kepada fatwa Ularmak Hj Hadi)

5.  Pembangkang hanya ingin mencelarukan minda rakyat dan penyokongnya yang kurang cerdik dengan dakyah-dakyah yang tidak bermoral mereka. Pembangkang ingin mengubah persepsi bahawa apa saja yang dilakukan oleh kerajaan BN, DS Najib dan orang-orang sekelilingnya adalah salah dan berdosa namun dalam masa sama jikalau mereka yang melakukannya tidak pula bersalah.

6.  Perhatikan klip video diatas betul-betul dan berkali-kali. Kenapa pada suatu ketika Karpal Singh menyarankan Anu arr supaya bertaubat? Bukankah kerana beliau melihat bahawa Anu arr sememangnya 'binatang politik' yang membawa kerosakan kepada negara dana rakyat negara?

7.  Kenapa bila Anu arr berzina penyokongnya menganggap tidak mengapa dan percaya itu bukan Anu arr ataupun hanya teknik videografi? Kenapa apabila Anu arr berjoget juga tidak mengapa? Ularmak politik Nik Aziz juga sudah jadi 'celako' kerana menyokong dan mengikuti Anu arr yang sesat itu.

8.  Kasihan para pencacai politik yang menyokong Anu arr kerana mereka juga adalah 'binatang penacai politik' yang menyebarkan fitnah dan berita yang salah. Bertaubatlah wahai Nursilah, MiloSuam, Yob Tualang Sekah dan semua sibertropper pembangkang dan ingatlah bahawa bayaran yang diterima itu tidak setimpal dengan dosa yang kalian lakukan....

No comments:

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...