24 November, 2012

PAS ITU MUNAFIK....




1. Pas konon memperjuangkan Islam tetapi sebenarnya mereka tidak. Mereka biarkan Islam dipermainkan dan bila kafir kononnya menterjemah ayat Al-Quran maka pengikutnya yang bebal itupun bertepuk tangan dan menampakkan kebodohannya dimata kaum kafir.

2. Sedarlah bahawa melaksanakan Hudud dan memperjuangkan negara Islam bukanlah agenda utama Pas yang diusahakan secara bersungguh-sungguh. Hayatilah klip video diatas berkali-kali untuk melihat kebenaran yang disembunyikan selama ini.

3. Ketika Nizar mempersendakan agama Islam, kaum kafir harbi dalam DAP ketawa mempersendakan agama kita.

4. UMNO sudah mengangkat martabat Islam dan membangunkan Islam dalam senyap dan berhati-hati dan buktinya dengan pembinaan banyak mesjid dan surau-surau diseluruh negara serta bantuan kewangan yang besar disalurkan untuk aktiviti-aktiviti berkaitan dengan pengembangan agama Islam

3. Kafirkah UMNO apabila ahli-ahli dan para pemimpinnya masih lagi bersolat dan mengamalkan tuntutan agama? Kafirkan UMNO apabila kerajaan yang dipimpin masih mengangkat martabat agama dan menjunjung syiar Islam? Dalam masa 20 tahun Pas Kelantan hanya mampu membina 2 buah masjid (Klik Sini) Tidak masuk bab tak mampu uruskan air bersih untuk rakyat Kelantan dan keperluan pembangunan dan ekonomi negeri.

4. Konon nak bina Lebuhraya Rakyat dan Keretapi Laju Kelantan, akhirnya senyap begitu saja.Rakyat Kelantan juga yang tertipu dulu, kini dan selamanya selagi Pas memerintah. (Baca Sini) Yang penting adalah mengumulkan sumbangan yang akhirnya akan digunakan untuk keperluan PRU akan datang. Kalau rakyat Kelantan tak faham juga, memanglah mereka itu 'bengong' habis!



2 comments:

oldman said...

Apa tidak nya dari penubuhanya lagi dah cakap tak serupa biking..Party Islam SaMalaya mengapa pula jadi PAS ngapa tak sebut PIS.

bRAVEhEART said...

Pis? Owww! Pas Pis Pus? hehe.....

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...