02 May, 2013

HANGAT: EJEN PARTI ISLAM CUBA SOGOK PENGUNDI


 


Merujuk perbualan telefon pemanggil (Balqish) adalah ejen sebuah parti Islam yang berpejabat di Bandar Pusat Jengka, Pahang. Beliau boleh dihubungi ditalian 013-9213784.

Beliau merayu undi bagi pihak  calon Pas dun Je minyakngka dan bersedia membayar 'duit minyak' kepada individu yang dihubunginya apabila individu berkenaan bersedia memberikan butiran nombor akaun banknya.

Nampaknya pemimpin dan parti syaitan sudah menunjukkan taring dan tanduknya, segala yang haram sudah dihalalkan untuk mereka sendiri bagi tujuan mendapatkan kuasa politik.

Calon dun Jengka yang juga terkenal sebagai 'along tanah felda' sudah mewar-warkan bahawa beliau akan menjadi MB Pahang jika pakatan menang di dun Pahang. 

Jangan sesekali kita berikan undi kepada beliau. Pahang adalah untuk anak-anak Pahang sendiri.



No comments:

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...