15 January, 2011

PAKATAN HARAM UPAH BLOGGER JADI PENCACAI




1.
KOTA BHARU, 14 Jan: Mursyidul Am PAS, Tuan Guru Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat menegaskan beliau tetap menghadiri majlis bersama blogger pro-Pakatan Rakyat yang dijadual diadakan esok di sebuah hotel di Kuala Lumpur mulai 8.00 malam.

Beliau yang juga Menteri Besar menaruh keyakinan bahawa program yang diatur sempena Majlis Makan Malam dan Ramah Mesra bersama blogger itu memberi ruang yang baik kepadanya untuk berucap.

Majlis yang dijangka turut dihadiri Ahli Majlis Mesyuarat Kerajaan Negeri itu diadakan bagi membincangkan banyak perkara termasuk peranan yang  mungkin boleh dimainkan peserta itu bagi membantu Pakatan Rakyat dalam mendepani Pilihan Raya Umum ke-13 khususnya...... (Klik Sini)


2.
Pada hari khamis 13 Januari lalu Nik Aziz telah mengadakan pertemuan dengan dengan blogger pencacai pakatan haram Kedah di Alor Setar. (Klik Sini)




3.
Menurut iklan di sebuah laman blog 'Pakatan Haram' di Pahang @ blog sesumpah (yang kadang-kala hijau dan kdang-kala biru muda) Pas Pahang akan mengadakan program 'Himpunan Dunia Media Baru Peringkat Kebangsaan' pada 15hb Januari 2011 bertempat di Hotel Green Park Temerloh. Ini akan diresmikan oleh Dato' Tuan Ibrahim Tuan Man.


Nampaknya bersungguh-sungguh Pas berusaha untuk memenangi hati para blogger. Dalam pada blogger pro kerajaan BN berblog tanpa menerima apa-apa dan secara sukarela dan tulus ikhlas, blogger pro pembangkang dikhabarkan disediakan dengan dana yang besar.

Tidak hairanlah bila tidak lama dulu blogger 'Kickdefella' mengumumkan menerima dana sejumlah RM4 juta bagi mengerakkan media sosial bagi pihak pembangkang khususnya Pas di Kelantan. Di Sarawak khabarnya peruntuk berjuta ringgit juga disediakan bagi tujuan menguasai media sosial berikutan Pilihanraya Negeri yang akan diadakan tidak lama lagi.

Beginilah sikap Pas dan pakatan haram, mereka bukan setakat 'baling batu sembunyi tangan' bahkan mereka inilah yang membaling batu namun menusuh orang lain yang membalingi mereka. Perangai mereka tidak ubah seperti bangsa yahudi yang seringkali menzalimi Palestin.

Sedikit hari lagi kita akan mendengar banyak fitnah-fitnah yang disebarkan oleh mereka yang 'kununnya' berjuang kerana Islam ini namun tindakannya hanya untuk kepentingan kafir harbi DAP. Tidak lama lagi makin ramailah blogger-blogger 'Pakatan Haram' ini yang mencipta fitnah sepertimana yang mereka telah lakukan terhadap 'anak' Yatim dengan tuduhan merogol, semata-mata untuk menutup kes berzina Wakil Rakyat mereka.

Tapi, bagaimana pula dengan kes mencabul kanak-kanak di Tadika yang dikendalikan oleh Pas sendiri itu?  Masih halalkah perbuatan itu kerana ianya dilakukan oleh jemaah Pas?




1 comment:

BloggerBaru_BEBAS said...

LEBIH BAIK JADI PECACAI PAS DARIPADA JADI PECACAI UMNO-APCO. SEKURANG-KURANG ORANG PAS MEMBIMBING KAMI MENGENAL TUHAN, UMNO-APCO BOLEH BIMBING APA??? NAJIB... MUHYIDIN.. ALI RUSTAM... ADNAN YAAKOB... KHAIRY KETUA PEMUDA.. BOLEH KA BAGI KULIAH AGAMA DAN JADI IMAM SOLAT??? PEMIMPIN PAS SEMUA LAYAK BUAT KERJA MACAM TU, ADA ILMU AGAMA, SEKURANG-KURANGNYA KAMI JADI PECACAI MEREKA TAK LAH HINA SANGAT DARIPADA MENJADI PECACAI PUAK2 YANG SEMBAHYANG 5 WAKTU PUN TAK CUKUP...

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...