28 January, 2011

PANGKAHLAH CIKGU MALA, ABANG MAN SUDAH PANGKAH DAH



Menurut blog Ujang Ranggi, sebelum ini 'Abang Man' sudah memangkah Cikgu Mala. Jika dia jadi wakil rakyat tentu dia akan sibuk kesan kemari bersama Tok Garu dan pemimpin parti Tudung Tin Biskut lainnya, termasuklah ADUN Selinsing, DIN Puduraya bahkan Mat Sapu yang pernah terlibat dengan skandal Hotel Perdana Kota Bharu tidak lama dulu.

Selepas pengundi memangkah Cikgu Mala, dan sekiranya dia menang tentu ahli parti Tudung Tin Biskut menanti-nanti peluang untuk 'memangkah' Cikgu Mala pula. Cikgu Mala masih cantik. Tentu ada tokoh parti Tudung Tin Biskut yang akan terbayang-bayang kenangan manis mereka masing-masing. Sda yang terbayang Hotel Puduraya, ada yang terbayang Koc Keretapi VIP dan ada juga yang terbayang Kota Bharu dan Hotel Perdana.

Yang pasti mereka ini manusia biasa dan bukan wali jauh sekali seorang nabi. Cikgua Mala kena waspada supaya tidak dipangkah oleh mereka-mereka itu nanti, kesian pada abang En. Labu kita tu, huhu!


Baca sini
Baca sini juga

No comments:

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...