24 January, 2011

PAS MEMANG PARTI JAHANAM

Ketika mereka berusaha menjatuhkan kerajaan

 Pemimpin kerajaan berusaha menaikan taraf hidup dan ekonomi mereka


 Ketika mereka menghancurkan Islam dan merosakkan akidah rakyat

Pemimpin kerajaan menjunjung kesucian agama dan berusaha
membangun dan mengembangkan agama Islam yang suci ini.


Wajarkah Pas mendoakan kehancuran UMNO yang perjuangkan Islam? Islam apa yang Pas bawa sebenarnya? Islam Pas penuh dengan hasad dengki dan iri hati, tidak ada langsung ciri-ciri kemuliaan agama didalam jiwa Pas selama ini. Jika Pas sanggup berkerjasama dengan syaitan, nyatalah bahawa Pas adalah Parti Ajaran Syaitan. Pengikut-pengikut Pas harus bertaubat!

3 comments:

Anonymous said...

woi..taknak ulas ke kenyataan muhyiddin sokong mca hina negara Islam?..ni aku marah dgn mca ni, dah kurang ajar skarang!

MelayuSelangor said...

Doa hancurkan sesama Islam tak pulak Anon bbanggang atas ni marah. Bangsat!

bRAVEhEART said...

kan aku dh kata, si bangsat tu hanya nampak bila umno buat kerana pada mereka itu haram, tp kalau kalau pas yg buat semuanya halal, kan pas tu parti haramjadah....

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...