01 December, 2012

#PAU2012: PERWAKILAN UMNO MENITISKAN AIRMATA




1. Para perwakilan menitiskan airmata ketika lagu warisan dinyanyikan. Demikianlah semangat dan kecintaan ahli UMNO terhadap Agama, Bangsa dan Tanah Air.

2. Sebelum itu seorang ahli UMNO Bahagian Mersing yang tidak pernah menjawat sebarang jawatan dalam parti,  Nordin Kamaruddin berumur 72 tahun sudah 4 kali menghadiri Perhimpunan Agung UMNO di PWTC menangis sebak apabila ditemuramah stesyen TV3.

3. KJ dalam ucapannya mengharapkan UMNO turut memenangi media sosial bagi memenangi peperangan maya menjelang PRU13 nanti. KJ yang pernah melabelkan blogger sebagai beruk kini juga sudah sedar peranan media sosial dan sibertropper dalam politik negara. Alhamdulillah apabila semuanya telah berubah.

4. DS Najib yakin bahawa UMNO BN akan memenangi 2/3 dalam PRU13 nanti dengan semangat yang ditunjukkan oleh para perwakilan sepanjang 5 hari bersidang.



2 comments:

KLPOS said...

Salam Perkenalan dari KLPOS News Media : www.klpos.com

Blog anda sememangnya mempunyai daya tarikan tersendiri.

Di harap dapat berkongsi maklumat bersama kami.

Mohon jasa baik anda agar turut memberi ruang kepada KLPOS disenaraikan menerusi senarai blog pilihan di blog anda.

Sekian. Jutaan Terima Kasih.

bRAVEhEART said...

Salam,

KLPost adalah sebuah portablog besar dan dikenali,tidak disenaraikan disini adalah kekhilafan saya yg terlepas pandang, mohon maaf dan saya akan linkkan di blog kecil saya ini bersama-sama portal lain dalam kumpulan 'Terbaik'

Terima kasih kerana menyuarakan. terutama pada saat sebahagian sahabat-sahabat seperjuangan yang lain sudah mula menyingkirkan saya kerana sudah tidak perform sebaik dulu.

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...