08 August, 2012

PENGHUJUNG KARIER POLITIK ANU ARR


1. PRU13 adalah kubur bagi karier politik Anu arr. Kekuatan Anu arr yang selama ini dari sokongan kuat orang-orang sekelilingnya sudah semakin pudar. Malah ramai diantaranya sudah mengubah haluan dan meninggalkannya.

2. Perhatikan juga siapa lagi yang tinggal bersamanya yang terlibat dalam mengasaskan PKR dulu? Semuanya sudah tidak ada lagi. Semuanya sudah sedar bahawa mereka sudah tidak sanggup lagi untuk berbohong kepada rakyat.

3. Sokongan Anu arr kebelakangan ini hanyalah bergantung kepada orang-orang upahannya semata-mata. Mereka-mereka yang menyokongnya kerana wang walaupun sedar bahawa Anu arr sememangnya bersalah dalam banyak hal dan sangat sedar dengan segala penipuan-penipuannya.

4. Tidak kurang juga yang sememangnya percaya bahawa Anu arr sememangnya meliwat, Anu arr sememangnya mengadakan hubungan seks dengan isteri pembantunya, Anu arr sememangnya adalah pelaku dalam klip video bersama pelacur Cina / China.

5. Ramai juga sudah sedar bahawa segala tohmahan terhadap DS Najib dan DS Rosmah adalah hasil perancangan Anu arr bagi 'menconteng arang' kemuka mereka sebagai tujuan mudah untuk menaikan dirinya sendiri bagi mencapai kekuasaan politik.

6. Justeru, tidak hairanlah jika penyokong-penyokongnya suatu waktu dahulu boleh beralih haluan, berpusing kebelakang dan mengalihkan sokongan. Terbaru, sebuah laman blog milik Fuziah Salleh (Ahli Parlimen Kuantan) juga sudah mempercayai bahawa Anu arr sememangnya seorang penipu.

7. Berikut adalah tulisan dari sebuah portal blog mengenai pendedahan terhadap Anu arr:


Sumber Sini  dan Sini

Anwar Biseksual : Pendedahan Dokumen Pembelaan Nalla Di Mahkamah

Kenyataan pembelaan yang asal dilampirkan di bawah yang menerangkan perkara berikut :
Dalam precedent case (kes terdahulu), iaitu kes Dato’ Seri Anwar Ibrahim v Tun Dr Mahathir Mohamad berkenaan tuduhan gay, bekas Perdana Menteri menang kes tersebut dan Anwar telah disahkan oleh mahkamah sebagai seorang homoseksual/gay/biseksual.
Bermakna sebelum Nalla menuduh ‘Anwar seorang biseksual’ dan diterbitkan oleh Utusan Malaysia, reputasi Anwar sebagai seorang homoseksual/gay/biseksual telahpun diputuskan di mahkamah dan sudah diketahui umum.
Latar belakang
Nalla adalah bekas sahabat baik Anwar selama 30 tahun yang diperkenalkan oleh Datuk Lim Thian Kiat (Datuk TK Lim) pemilik Magnum Corporation.
Datuk TK Lim adalah majikan kepada Nalla.
Hubungan persahabatan Nalla dan Anwar bermula ketika Anwar menjadi Menteri Pelajaran dan menjadi semakin rapat setelah Anwar dilantik menjadi Menteri Kewangan.
Ketika itu, Nalla dan Anwar terlibat dalam aktiviti sukan tenis di padang tenis Bangsar yang dibina khas oleh Datuk TK Lim.
Datuk TK Lim telah membayar seorang jurulatih tenis dari Amerika Syarikat (AS) untuk mengajar dirinya, Anwar dan Nalla sekitar tahun 1993 hingga 1998.
Ini membuktikan hubungan Anwar dengan Nalla telah lama terjalin yang membolehkan Nalla merupakan sumber yang tepat untuk mengesahkan sisi-sisi gelap Ketua Umum PKR itu.
Anwar adalah seorang biseksual iaitu individu yang melakukan aktiviti seks dengan wanita dan lelaki dan turut melakukan aktiviti seks dengan wanita yang telah berkahwin.
Shamsidar Taharin
Anwar didakwa melakukan hubungan seks dengan Shamsidar Taharin, isteri pembantunya, Azmin Ali. Azmin sekarang ini adalah Ahli Parlimen Gombak dan Timbalan Presiden PKR.
Menurut Nalla, hubungan seks telah lama berlaku iaitu di antara 1993 hingga 1998 di Tivoli Villa, Jalan Medang Tanduk, Bangsar.
Hampir setiap kali, Anwar perlukan Shamsidar, Anwar akan mengarahkan Nalla untuk membawa Shamsidar dengan kereta Daimlernya bernombor WBV37 di mana Anwar juga turut berada dalam kereta itu.
Dalam satu kejadian Nalla dapat dapat menonton aktiviti seksual antara Anwar dengan Shamsidar itu melalui monitor yang disambung kamera CCTV dari katil Tivoli Villa.
Terdapat sesetengah aktiviti seks itu melebihi daripada tahap normal.
Dalam satu kejadian pada tahun 1997, Anwar telah melakukan hubungan seks dengan Shamsidar di sebuah hotel di London yang diatur oleh Nalla.
Ketika itu Shamsidar datang bersama suaminya Azmin, manakala Anwar datang bersama isterinya, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail.
Nalla juga bertindak sebagai penjaga bayi (baby sitter) kepada anak perempuan Shamsidar yang berumur tiga bulan ketika Anwar mengadakan hubungan seks dengan Shamsidar di Tivoli Villa.
Anak perempuan Shamsidar itu dikatakan mempunyai pertalian darah dengan Anwar.
Ismail Mat Rabi @ Ismail Harun
Ismail, lelaki yang bekerja mendapat bayaran sekitar RM200 hingga RM300 setiap kali selepas melakukan aktiviti seks dengan Anwar.
Aktiviti seks dengan Ismail dilakukan di Tivoli Villa dan di rumah kediaman rasmi Anwar di No 8, Jalan Setiamurni 1, Bukit Damansara, Kuala Lumpur.
Dalam satu kejadian, Nalla secara tidak sengaja dapat melihat Anwar melakukan hubungan seks dengan Ismail ketika membuka pintu di Tivoli Villa, Padang Tennis Bangsar.
Selain itu, Nalla turut membongkar kisah seks Anwar bersama Norlaila Abdul Majid, Soma Rodrigo, Mior Abdul Razak, Sukma Darmawan Sasmitaat Madja, Dr Munawar Ahmad Anees, Azizan Abu Bakar, Hairany Mat Nafees dan Rashid

No comments:

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...