Kata-kata

~ Perjuangan yang belum selesai.......dan tidak akan berakhir sampai bila-bila. Tidak perlu diingat dan tidak perlu dicatat....... ~

Suara Anak Pahang - Perlu Baca

23 January, 2013

KOLEKSI FOTO TELANJANG AMENOWORLD @ SITI NORASHIKIN

Gambar hiasan yang juga membawa makna...


Imej dari fb Amenoworld...


1. Apa yang tertulis itu adalah sama seperti perangai anjing mengigit tangan orang yang memberinya makanan.  Siti ni bukan saja mengamalkan sikap demikian bahkan mengajak dan mengajar orang lain jadi sepertinya yang tidak pernah berterima kasih kepada yang memberi. Itulah sikap orang-orang yang tidak pernah bersyukur dan tidak menghargai pemberian.


Wajah pencacai fuckatan...



Wajah tak malu penjilat juburi...



Maklumat SDP


2.  Foto-foto dan maklumat diatas telah menelanjangkan siapakah sebenarnya blogger Amenoworld sebagai pembangkang kerajaan dan penyokong tegar 'fuckatan' pembangkang. Sila (Klik Sini) untuk mendapat maklumat lanjut mengenainya.

3. Siti ni masih cantik seperti dulu, hangatnya masih terasa....Namun kini kita sudah tidak bersama dan dia sudah berubah arah dan menyokong pembangkang hanya kerana duit dia sangup jadi pencacai pengangkat najis Al-Juburi. Apapun harus berwaspada jangan sampai tertikam belakang.


Panas berkari....


3 comments:

Harimau Kumbang said...

Betul2 tak tahu malu punya manusia...Apa saja mereka buat betul belaka...Orang lain semua salah.Moga dpt pembalasan yg setimpal dgn perbuatan mereka...

hasan san said...

Bn guna duit rakyat jgk xprlu.slhkn sape sape

hasan san said...

Bn guna duit rakyat jgk xprlu.slhkn sape sape

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...