18 September, 2010

TUN FAISAL PENCACAI KJ?

Ni gambar dia pegang 'konek'


Yang ini dia pegang 'mic', bukan 'konek'

Tun Faisal pencacai KJ dan spy upahan KJ selama ini? Susah nak percaya tetapi memang susah juga untuk menafikannya.

Beberapa kali saya menemui Tun Faisal dan terbaru adalah di Jengka Pahang tidak lama dulu sewaktu berlangsungnya Konvensyen UMNO Pahang. Bersama Tun Faisal adalah blogger House PK dan Sam blogger Marahku. Mereka berdebat mengenai kewajaran KJ mengambil peluang atas apa yang telah Perkasa lakukan sewaktu mengadakan demonstrasi aman.

Memang teruk Tun Faisal kena bantai namun beliau tetap pertahankan bahawa wajar KJ menonjolkan diri serta mengambil alih dan mengekepalai demo berkenaan walaupun khalayak ramai itu adalah atas usaha Perkasa.

Selain itu Tun Faisal juga nampak pro kepada Setpol Pahang Dato' Sam dalam hal yang berlaku di Pahang mengenai UMB Pahang. Saya menyangka segalanya hanya kebetulan, rupanya memang dia pencacai resmi KJ seperti yang dinyatakan oleh blog Anak Omak. (Sila klik)

2 comments:

Anonymous said...

Pecacai cari makan huhu

belalang said...

Aisayy bro.. tak kan tahu world economy will be heat for 2nd time, projek tak banyak so the best rather to kill someone to be rich.. meh kita juga pakat ramai2 cium the youngest billionaire ni si KJ mata keli.. tak nak?

si kitol KJ mata keli ni sebenarnya dah letih lagi capek sbb dah terlanjur mengaku org pandai lepasan oxford.. aku dan kekawan yg drop out SPM lg letih menunggu idea bernas mangkuk ni.. so aku dan kekawan bercadang nak tunggu laba dari mengkarung ni lah.

tapi payahnya banyak mata memandang
mcm BERANI mcm TAK BERANI..

ahhhh tak ADA BERANI lah

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...