19 September, 2009

SELAMAT HARI RAYA AIDIL-FITRI




Menjelang hari yang mulia bagi seluruh umat Islam , saya ingin mengambil kesempatan yang ada untuk mengucapkan Selamat Hari Raya dan Maaf Zahir Batin kepada 137 follower blog Beranikan Hati, para pembaca yang budiman, sahabat handai jauh dan dekat, saudara mara yang dekat dan jauh, kaum kerabat yang dimanapun berada, Sahabat-sahabat blogger BPN, Sahabat-sahabat blogger Gabungan Suara Anak Pahang, dan terutamanya Ibu yang dikasihi, Isteri dan anak-anak, serta semua yang mengasihiku dan yang aku kasihi.

Bisikkanlah ketelinga dan ucapkanlah 'Selamat Hari Raya Aidil-Fitri'.


Baca Selamat Hari Raya Husin Lempoyang


Suara Takbir - P.Ramlee





Selamat Hari Raya - Fazidah Joned

5 comments:

ababina328 said...

Assalamualaikum,
Sempena hari yang mulia ini, saya memohon maaf dari saudara jika ada diantara perbuatan dan tutur kata saya yang menyinggung perasaan saudara.
Semoga saudara sudi memberi kemaafan kepada saya.......Selamat Hari Raya.

ajijasin said...

SALAM AIDIL FITRI MAAF ZAHIR BATIN

Datuk Senara anak bangsawan,
Tanah Jasin dbuka belah;
Syawal dtg penganti Ramadhan,
Maaf dpohon silap dan salah...

Datuk Senara mmbuka tanah;
Tanah brtuah dinama Jasin,
Buat sahabat dan seluruh ummah,
Salam aidilfitri maaf zahir batin...***

bRAVEhEART said...

Salam,
Terima kasih dan selamat hari raya juga kepada sdr saya ababina328 dan ajijasin. Sama-sama kita memohon ampun dan maaf semoga Allah akan memberikan taufik dan hidayah kepada kita da seluruh umat Islam di Malaysia.

Apache said...

salam edi mubarak dan maaf zahir batin ....

Yb raz said...

Selamat hari raya..maaf zahir batin..

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...