Suara Anak Pahang - Perlu Baca

04 September, 2012

HANGAT: ANU ARR BAKAL JADI PM......



1. Anu arr masih bersungguh-sungguh untuk menawan Putrajaya. PRU13 adalah usaha terakhirnya bukan saja untuk berkuasa bahkan yang lebih penting adalah untuk memadam segala sejarah hitam...dan kuningnya...tentang kes liwat, skandal seks dengan pelacur chinadoll...isu aiskrim perisa shamsidar lewinsky, penghitaman wang kertas RM500 dan RM1000 dan banyak lagi.

2. Siapa dapat menafikan bahawa Anu arr tidak melakukan itu semua atau sebahagian darinya? Mengenai kes liwat, para doktor dan mahkamah mengesahkan bahawa ianya berlaku namun beliau dibebaskan hanya kerana teknikal. Jadi hakikatnya Anu arr bersalah walaupun mahkamah tidak menghukum beliau. Ini yang perlu rakyat sedar.

3. Anu arr dengan sumber kewangannya yang banyak dari dana asing mampu mengupah pencacainya menguasai media sosial. Bukan sedikit mereka yang pertahankan Anu arr meskipun sedar bahawa Anu arr sememangnya bersalah, semua dan segalanya adalah kerana wang. Cuba kita perhatikan bagaimana cai-cai pembangkang ini tidak jemu dalam mempertahankan kesalahan 'Anu gerah Tuhan mereka' itu. Lihat saja pada 'Chegubutt', 'Milo Suway', 'Yop Tongkeng Sekah' serta 'Topeng Berak'....

4. Anu arr berjaya membohongi dan mendapat simpati rakyat dengan lakonan-lakonannya. Konon ingin diracun dengan arsenik, cedera separuh mampos semasa rusuhan bersih dan macam-macam lagi. Rakyat perlu bijak dalam mengadili Anu arr yang pakar dengan tipu muslihatnya. Jika tidak masakan Pas yang mati-mati perjuangkan Islam dan hudud rela mati bersama-sama DAP kafir harbi. Lidah Anu arr berjaya mempengaruhi Tok-tok Guru dengan pelbagai janji termasuk kuasa apabila dapat merampas Putrajaya. Sehingga Tok Guru-Tok Guru pun rela gadaikan perjuangan Islam Pas...sehingga Tok Guru juga tidak berani melangkah mayat Karpal Singh untuk laksanakan hudud.

5. Walau apa dan bagaimanapun Anu arr dan pengikutnya lakukan, rakyat hendaklah menyemat didalam hati mereka bahawa Anu arr adalah pembohong...adalah peliwat tegar...adalah insan yang tidak boleh dibiarkan berkuasa kerana akan menghancurkan negara. Janji-janji Anu arr adalah janji palsu belaka..adalah janji Pilihanraya sekadar untuk mendapat undi semata-mata. Sebagaimana kata MB Selangor bahawa janji pakatan hanyalah sekadar manifesto semata-mata dan bukan janji yang mesti ditunaikan.

6. Slogan Tukar atau Ubah yang Pakatan bawa bertujuan ingin mengubah kerajaan yang memerintah membawa risiko yang besar. Memang mereka mampu berjanji tetapi apakah mereka mampu menepatinya? Kita jadikan saja negeri-negeri yang dapat mereka takluki dalam PRU12 lalu sebagai petunjuk, apakah tertunai sudah segala janjinya? Apakah berubah sudah kepada kebaikan yang dijanjikan? Rakyat perlu bimbang bahawa perubahan yang dijanjikan itu cuma perubahan kepada yang baik ataupun sederhana kepada yang lebih buruk. Rakyat perlu bimbang bahawa kita mungkin akan melangkah kebelakang dan menjadi lebih mundur seperti negara-negara dunia ke-3 lainnya. Apabila mereka tidak berjaya melakukan perubahan yang dijanjikan nanti maka sudah tentu mereka akan memberikan pelbagai alasan dengan menyalahkan orang lain diatas kegagalan mereka.

7. Jangan kita pertaruhkan keamanan dan keharmonian serta kejayaan yang kita nikmati sekarang ini untuk satu janji mimpi Anu arr yang palsu dan tidak pasti. Biarkanlah cai-cai Anu arr menyalak dilaman media sosial semahunya kerana kita sedar bahawa semuanya itu hanyalah bunyi dari sebuah tong kosong, yang sedikit namun cuba gambarkan seolah-olah ramai, yang seorang cuba gambarkan sebagai ramai. Benar, memang ada yang menyokong beliau namun mereka semua itu menerima imbuhan yang berbalio bagi mereka.

8. Isu bendera Sang Saka Malaya sengaja dimainkan oleh pembangkang hanya untuk mengalih perhatian rakyat dari beberapa isu besar Anu arr. Bagaimanapun akhirnya rakyat sedar bahawa Anu arr memang berhajat untuk membuang Raja-raja Melayu. Malaysia ingin dijadikan sebuah republik. Dimana kelak negeri untuk bangsa Melayu?

9. Jangan biarkan Anu arr jadi PM...gagalkan  Pakatan dari menawan Putrajaya. Putrajaya adalah hak kita. Kita yang membinanya dan ianya mesti kita pertahankan. Anu arr yang Tun Dr. Mahathir pungut dari longkang mesti kita humbankan kembali ke longkang dimana dia datang.

1 comment:

Anonymous said...

Aku setuju sesangat yg anu war tak layak menjadi PM.Tapi masaalahnya pemimpin UMNO pun ramai sangat yg bangsatnya.2x5 mcm anu war jugak perangai depa tu.Ni semua tentang power aje. UMNO memang UMNO bangsat,Pembangkang menang depa pun akan jadi bangsat jugak.Tak adanya membela rakyat.Bela tembolok dia org sendiri aje./jangan percayalah cakap org politik dia semua penipu mcm kafir jugak

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...