20 November, 2012

ANU ARR, NIK AZIZ DITAMPAR...



1. Semakin hari negara semakin mendapat pengiktirafan dunia. Indeks Kemakmuran mencatat Malaysia berada ditangga Ke-43/110 (Baca Sini). Manakala Indeks Kebahagiaan mencatat Malaysia berada di tangga Ke-2 selepas Singapura dikalangan negara-negara di Asia Tenggara. (Baca Sini) dan (Sini).

2. Ini membuktikan bahawa agenda transformasi negara telah berjaya mengangkat martabat negara ketahap yang sepatutnya dan dapat dibanggakan oleh semua rakyat. (Baca Sini). Justeru semua rakyat sepatut berpuas hati dan bersyukur dengan keupayaan kerajaan dan pencapaian berkenaan.

3. Mencatat sebagai negara Ke-8 paling bahagia dari 100 negara di dunia sungguh membanggakan. (Baca Sini) Mungkin ada sedikit kelemahan disana-sini, namun kita percaya bahawa ianya akan dapat diatasi dan diperbaiki nanti.

4. Yang tidak merasa bangga dan bahagia dengan berita berkenaan hanyalah mereka yang menyimpan hasad dengki dan iri hati terhadap kejayaan yang dicapai oleh negara dibawah kerajaan BN. Mereka itu adalah orang yang kelihatan seperti Anu arr tetapi bukan Anu arr serta Ularmak Politik Nik Aziz.

5. Laporan Indeks Kebahagiaan itu memberikan tamparan hebat kemuka Anu arr dan Nik Aziz yang selama ini sangat bersusah hati pada pencapaian yang DS Najib selaku Perdana Menteri. Mereka tidak bahagia dan dilanda kemurungan. Mereka adalah sebahagian dari 1/9 daripada rakyat Malaysia yang hadapi Sakit Mental (Klik). Justeru wajar sangatlah mereka ditempatkan di Hospital Bahagia bagi mengembalikan kebahagiaan dihati mereka. Marilah semua rakyat Malaysia berdoa agar seketul daging yang ada didalam tubuh-tubuh mereka itu menjadi lebih bersih dan perbuatan mereka akan diredhai Allah.

6. Bacaan tambahan (Klik Sini).



Anu arr PM? Sokongan sudah merosot (Klik)



No comments:

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...