Suara Anak Pahang - Perlu Baca

05 November, 2012

RAKYAT PAHANG TAK SUDI TERIMA ANU ARR DAN MENOLAK PEMBANGKANG

Anu arr dipentas...tangan kanan pegang mic, tangan kiri masuk kocek pegang...(?)


1. Siri Jelajah Bas Merdeka Rakyat Bersama DS Anu arr ke Pahang pada 4hb November satu lagi usaha pembangkang untuk meraih simpati rakyat. Beberapa Parlimen lawati (bukan LIWATI) oleh Anu arr dalam masa sehari lawatannya. Dari Lancang ke Kuala Krau, Indera Mahkota dan paya Besar.

2. Saya tinggal di Batu 11 Taman Mahkota Aman dimana lokasi program diadakan, justeru saya melihat sendiri segala persiapan dan apa yang berlaku dari awal hingga akhir. Apa yang saya lihat event berkenaan tidaklah sehebat seperti yang digambarkan. Kehadiran tidak sampai 2 ribu orang, mungkin sekitar 1,200 - 1,400 orang sahaja. Tapi sudah tentulah pihak media mereka akan menggambarkan sambutan hangat dan limpahan penyertaan untuk mengambarkan bahawa Anu arr masih mendapat sokongan rakyat. Rupanya nombor pun pihak pembangkang menipu bagi mewujudkan persepsi dan mengelirukan fakta.

3. Demikian juga khabarnya dengan beberapa siri seperti itu sebelum ini. Semuanya hanyalah dusta. Kehadiran sebenar tidaklah seberapa namun laporan yang dibuat mereka seolah-olah semua rakyat negara Malaysia ini hadir dan menyokong huru-hara yang ingin mereka lakukan.

4. Saya sentiasa berada berhampiran bas jelajah untuk melihat sendiri apakah akan berlaku sesuatu yang buruk seperti yang selalu digambarkan mereka. Sebelum sempat program dimulakan sekumpulan orang-orang yang disyaki ahli UMNO, jika tidakpun adalah orang upahan UMNO telah menyerbu bas jelajah dan memecahkan cermin hadapan bas. Mereka juga memasuki bas dengan mengkasari pengawal bas berkenaan dan mencederakaannya. Bas tersebut dirosakkan dengan teruk. Namun kali ini Anu arr dan pembangkang sangat baik hati dan tidak melaporkannya kepada pihak polis bahkan tidak juga melaporkannya melalui media mereka. Baiknya hati Anu arr yang sangat pemaaf. (Jangan percaya kerana ini adalah kenyataan dusta saya yang penuh sindirian. Hakikatnya, selalunya mereka sendirilah yang melakukan keburukan dan kemudian menuduh dan menyalahkan UMNO)

5. Hakikatnya, Rakyat Pahang tidak menyokong pembangkang, tiada sokongan lagi kepada Anu arr yang rakyat sudah sedari bahawa moralnya sudah rosak. Wajah Anu arr pada rakyat Pahang adalah seorang peliwat, penzina dan pelanggan pelacur Cina, perasuah dan penyalahguna kuasa, pengamal politik kronism dan nepotism, pendusta pada janji-janji dan bahkan pengadai hak-hak orang Melayu.


Persiapan sebelum program


Bas mewah Anu arr yang dikawal rapi

No comments:

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...