12 January, 2009

AWAS PENGUNDI HANTU PAS

Awas Pengundi Hantu PAS Yang Sedang Berkeliaran Di Kuala Terengganu
PDO kata ini hantu UMNO, sebenarnya ini adalah hantu2 PAS dan PKR


Pengundi-Pengundi Hantu Akan Menyusup Semasa Ulamak Politik Mereka Berceramah


Awas pengundi-pengundi hantu PAS! Awal lagi sebelum penamaan calon pengundi-pengundi hantu PAS telah dibawa masuk ke Terengganu. Perlahan-lahan dan sedikit demi sedikit. Mereka-mereka ini telah berkampong disurau-surau dan masjid-masjid diserata kampong disekitar parlimen Kuala Terengganu bagi membantu calon mereka kelak. Pihak BN dan kerajaan serta pasukan keselamatan disarankan supaya memerhatikan gerak geri mereka ini. Kerana itu lah ‘Pahang Daily Online’ lebih awal mengambil tindakan menyebarkan fitnah dengan mendakwa BN akan membawa ramai pengundi hantu. Ini adalah taktik untuk melindungi perbuatan mereka itu yang telah diketahui.

Kemana sahaja kita pergi sekitar Kuala Terengganu kita akan temui wajah-wajah yang bukan dari kalangan orang tempatan tetapi mereka adalah orang-orang PAS yang telah lama datang untuk membantu calon mereka dalam pilihanraya akan datang.

Jika kita masih ingat peristiwa dimana anak Hj Hadi telah menahan beberapa buah bas di Rusila dan merampas kad pengenalan penumpangnya kerana menyangka mereka adalah pengundi hantu BN tetapi sebenarnya merke adalah pengundi hantu yang dibawa untuk membantu PAS dalam pilihanraya yang lalu. Jangan hairan dengan sikap orang-orang PAS ini. Mereka yang membaling batu dan menyembunyi tangan bahkan mereka membaling batu kemudian menuduh orang lain yang melakukan demikian. Inilah sifat hipokrit pemimpin-pemimpin PAS yang telah lama kita ketahui.

Justru, jangan hairan jika kali ini pun mereka akan menuduh UMNO membawa pengundi hantu sedangkan merekalah yang melakukan demikian. Mereka sangat licik menutup perbuatan buruk mereka itu. Kita menyeru agar pihak pasukan keselamatan dan SPR lebih waspada dalam menangani masalah tersebut.

Terbaru,pemimpin tertinggi PAS Datuk Mustafa Ali membuat aduan kepada TV3 tentang adanya kenderaan yang disyakki membawa pengundi hantu namun kebaculannya membuatkan beliau tidak berani membuat laporan polis. Umum tahu bahawa ini adalah laporan yang tidak berasas, jika adapun pengundi hantu - ianya adalah pengundi hantu yang dibawa masuk oleh PAS sendiri. Kita tahu ini adalah taktik PAS untuk melindungi perbuatan mereka dengan menuduh orang lain. Kita melihat perbuatan PAS ini adalah satu perbuatan yang tidak bermaruah dan biadab.




4 comments:

Waris Pahang said...

Bila dah rasa nak kalah maka timbullah cerita pengundi hantu.

Lepas tu pakat-pakat tahan bas, kononnya BN bawa pengundi hantu.

hissss! Taktik lama ni. Hantu betul dia orang ni!.

Waris Pahang said...

Macam mana hantu boleh mengundi?.

Apabila mereka menang di lima buah negeri dalam pilihan raya umum lepas, tidak pula mereka timbulkan soal pengundi hantu

Anonymous said...

Ada Pengundi Hantu
Ada Calon Hantu
Ada Menteri Besar Hantu
Ada ADUN dan AP Hantu
Ada Kerajaan Hantu
Semuanya angkara Pakatan hantu
Jangan lupa bahawa PDO pun hantu.

keris panjang said...

macam2 hantu ada..yg suka jual temberang mcm dlm pdo tu pun hantu juga..

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...