09 September, 2009

MAJLIS BERBUKA PUASA BERSAMA YB DATO' SHARKAR SHAMSUDDIN






SELAMAT BERPUASA SAUDARA SEMUA.

TIADA POSTING TERBARU DARI SAYA KALI INI ATAS BEBERAPA ALASAN YANG TAK PERLU DIKETAHUI UMUM. NAMUN SAYA CUKUP BERBANGGA KERANA DAPAT MENYAMPAIKAN AMANAT DARI ADMIN. BLOG GABUNGAN SUARA ANAK PAHANG MENGENAI MAJLIS BERBUAKA PUASA YANG JUGA DENGAN HARAPAN DAPAT MEMPERTEMUKAN PARA BLOGGER DAN RAKAN FACEBOOK PAHANG.

SILA BACA MAKLUMAN BERKENAAN SEPERTI DIBAWAH INI;

-------------------------------------------------


PENGUMUMAN:

Majlis Berbuka Puasa Bersama YB. Dato’ Sharkar Shamsuddin, Exco Pembangunan IT dan Multimedia Pahang akan diadalan pada 16hb. September 2009 bersamaan hari Rabu bertempat di:
Rumah Shafza,
No. 9, Jalan Bahagia Permai 2/1, Taman Bahagia Permai,
28000 Temerloh Pahang.

Rakan-rakan blogger dan Facebook terutamanya dari Pahang adalah dijemput hadir ke majlis tersebut. Bagi mereka yang berada diluar Temerloh dan berminat untuk hadir bolehlah menghubungi saya melalui email atau YM bagi mendapatkan pelan lakar untuk ke majlis / rumah tersebut.

Selamat berpuasa dan selamat bertemu di majlis berkenaan kelak.

Admin.Gabungan Suara Anak Pahang

9 comments:

bERANIKANhATI said...

sdr kembara putih, kau ni apa cerita? tak ada kena mengena langsung dengan majlis berbuka puasa tu.nak delete ke tak, delete ke tak, delete ke tak? malaslah!

Anonymous said...

ko .. patutnya support blogger juga.. xkan asyik nak orang jer komen pasal artikel ko?

ababina328 said...

Assalamualaikum,
Sahabatku bERANIKANhATI.
Terlebih dahulu saya memohon maaf kerana tidak dapat menghadirkan diri dimajlis berbuka puasa tersebut......

antara sebab-sebabnya,
(1) tidak dianjurkan oleh pihak yang benar-benar berkecuali seperti persatuan blogger pahang misalnya (jika wujud)

(2) ditaja oleh sesuatu pihak, yg sudah tentu tidak dikenakan bayaran, saya lebih rela dikenakan bayaran untuk menghadirinya.

(3) Matlamatnya adalah untuk mempertahankan kerajaan BN yg ada,saya lebih rela menghadiri majlis yg berkecuali dan para blogger mempunyai matlamat menegur sesiapa juga yang dirasakan menyeleweng dari kebenaran, dengan tidak mengambil kira samaada dianya dari BN atau PR.

Oleh itu saya memohon berbanyak2 maaf.

Anonymous said...

Salam. Saudara Ababina 328.Tak salah jika kita berlainan pendapat asalkan tujuannya kearah yang sama.Lagi pun pada pandangan saya semua pemimpin tak kiralah parti apa pun mereka sertai semuanya mmg tak boleh di percayai.Semuanya berkepentingan peribadi.Yang penting kita sebagai rakyat negara ini tidak menjadi seperti lembu yang dicucuk hidung oleh para pemimpin pemimpin itu tadi.

bRAVEhEART said...

Salam sdr,
saya berpendapat bahawa majlis ini dianjurkan atas nama berbuka puasa dan untuk semua rakyat kerana beliau atas kapasiti wakil rakyat - suka atau tidak beliau adalah wakilrakyat yang terpilih secara sah. Jangan sempitkan fikiran kita dengan politik kepartian. Kalau kita boleh hadir majlis anjuran parti lain kenapa tidak oleh BN? Besar sangat kah dosa BN kepada makhluk Allah di muka bumi ini? Saya kecewa kerana fikiran kita yang merosakan hati dan budi kita - wasallam

Anonymous said...

Salam,

Saya support, yang tak support tu not a big problem to the organiser. Tak kan kerana seorang tak datang kena kensel majlis ni kot...

WARIS PURBA said...

salam,
saya support majlis tu, tapi jemputlan tau brahim sekali

ONE said...

salam,

SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILFITRI..
DENGAN INGATAN TULUS IKHLAS..
MAAF ZAHIR DAN BATIN!

Anonymous said...

ya ya kita berkunjung keselatan thai: matamin02.blogspot.com rupa2nya sedara mara kita ramai kat sana...

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...