Suara Anak Pahang - Perlu Baca

04 September, 2011

POLITIKUS DAN BLOGGER PENDUSTA




1. Tuan-tuan; bahawa politik kita sudah semakin gawat. Politikus sangup lakukan apa saja untuk meraih sokongan dan undi.

2. Terbaru, kematian seorang wartawan telah dipolitikkan oleh Latheefa Koya. Beliau tidak dapat membezakan tugas resmi sebagai rakyat atas nama Kerajaan dengan UMNO. Baginya UMNO adalah Kerajaan dan Kerajaan adalah UMNO.

3. Ketika semua rakyat bersedih dan memberikan simpati kepada Allahyarham, sama ada dari pemimpin parti pemerintah dan bahkan pembangkang, rupanya masih ada yang ingin mengambil kesempatan menempa nama untuk diingat sebagai pengkhianat negara.  Klik sini: (Generasi Pejuang Bangsa)  juga sini  (MPP Online)

4. Bukan sedikit blogger pro pembangkang yang memutarbelikan isu (spin) dari kalangan pembangkang. Dulu  dengan isu cincin dan kini ingin meminda sejarah negara.  Klik sini; (Milo Suam)  Harap pembaca akan lebih bijak menilai yang mana intan dan yang mana kaca. Blogger upahan ini hidup mewah 'menjual dusta'. 

5. Aww! Blogger Milo Suam...(?) Hehe!








3 comments:

Anonymous said...

Aww! itu ker blogger MiloSuam? hmmmm! cutenye, dada dn bontot nmpk besar, hehe

hilbert said...

Salam bro BH,

Manusia berjiwa haiwanlah mereka2 yang tergamak mengeluarkan kenyataan sebegitu dikala keluarga mangsa sedang meratapi pemergian orang yang tersayang,,,

bRAVEhEART said...

Manusia berjiwa haiwan? saya sangka mereka itu haiwan yang bertopengkan manusia? apa2lah, namun mereka ini tetap sekeji-kejinya

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...