Suara Anak Pahang - Perlu Baca

11 July, 2011

RUSUHAN 'BERSIH' - FOTO-FOTO ANU ARR
















Anu arr hadir pada Perhimpunan 'Bersih' dan mengetuai rusuhan berkenaan. Siapa kata politik tidak terlibat? Siapa kata ini bukan ada kepentingan Anu arr? Anu arr merancangnya dengan tujuan merampas kuasa seperti berlaku di negara Mesir dan Libya. Malangnya di Malaysia rakyat negara kita tidak ramai yang bodoh (yang terpedaya dan mengikuti reformasi yang ingin dicetuskan sekali lagi ini)

Kali ini Anu arr sendiri mengetuai bala tentera 'syaitan' ini kerana berharap sokongan dari rakyat akan berlebih-lebih lagi kerana simpati terhadapnya yang dituduh 'terliwat' bontot dan 'termain' chinadoll seperti klip video yang tersebar luas sebelum ini.

Rusuhan ini gagal. Anu arr gagal. Pemimpin parti pembangkang dan Tok Garu songsang juga gagal. Dalam PRU13 nanti mereka akan diberikan tamparan hebat. BN akan merampas semula semua kerusi-kerusi Parlimen dan DUN. PKR, Pas dan DAP bolehlah berebut kerusi-kerusi di Balai-Balai Raya.


Foto dari blog 'Tukar Tiub' yang sudah insaf dan sedar kesilapannya selama ini dan tidak lagi menyokong Anu arr Al-Juburi. Anda bila lagib mahu berubah?? 


Kata Anu arr : 'Jubo kuning, jubo kuning'...hehe !



6 comments:

Anonymous said...

kahkahkah, memang sesuai dengan pembangkang ni, meeka mmg suka main belakang..

Anonymous said...

Aku rasa puak2 pembangkang ini adalah dajjal yang diturunkan untuk menjilat segala najis di bontot anu arr dan niky ajis tu.

Anonymous said...

Kawan, Shit tu, bukan SN Pak Samad tulis, Shit tu SN Shahnon Ahmad yang tulis. walau bagaimanapun mereka memang satu arah dan sehaluan, sama saja = 2 x 5. Mmg patut pun awak tulis begitu, huhu! Satu batu baling 2 burung - awak memang bijak, hehe

Anonymous said...

Ingatkan dah gol dah peliwat ni?

bRAVEhEART said...

Terima kasihlah puak2 pembangkang yang sudi bertandang ke blog saya, segala komen sdr saya sudah siarkan supaya dapat bersikap adil dan saksama kepada semua pihak, saya tetap siarkan segala komen2 sdr walaupun ada yg menyakitkan hati pembacanya.

Anonymous said...

lucu tul gamba jubor tukar tiub ni hi..hi..hi.., tp apa nak kata sbb memang Anwar Ibrahim dan suka, nak buat macamana, kan? terpaksa lah aku jilat juga.

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...