14 September, 2011

NAH! NAJID SUCK BANANA !!





1. Mungkin Najid akan teruskan juga untuk mengadakan pertemuan dengan Namewee walaupun terdapat banyak tentangan dari orang-orang Melayu. Mungkin Najid anggap Namewee adalah penjuang sebenar bangsa Malaysia dan ikon 1Malaysia. Baca Papagege.

2. Mungkin juga Namewee dari seorang budak kurang ajar yang rasis serta yang memperbodohkan seluruh Melayu sudah diterima dan dianggap seorang reformis yang berjaya. Baca Perak Bangkit.

3. Namun masih ada beberap blogger yang cuba menyedarkan Najid dari lenanya, tapi apakah beliau mendengar atau memberikan perhatian? Baca Pena Minang.

4. Orang Melayu inginkan pemimpin yang lebih berani berjuang untuk bangsanya. Azli Shukri Today menulis:  Mahathir Serang Najib? 

5. Jika Najid tidak juga mendengar, mungkin orang Melayu harus bersama Namewee dan nyanyikan lagu untuk beliau; Nah! Najid, Suck Banana !!!

6. Yang menentang akan disanjung, yang setia dan menurut akan dipijak....1Melayu.....

4 comments:

Anonymous said...

Islam mengajar kita bersangka baik serta jangan terlalu gopoh membuat analisis atau mengambil tindakan tanpa mengetahui apa isi kandungannya sama ada sahih ataupun tidak.

Tidak salah Najib bertemu dengan Namawee. Sekurang-kurangnya Namawee menggunakan saluran yang betul berbanding dengan orang melayu yang kebanyakannya merempuh masuk ke setiap majlis yang dihadiri oleh Najib dengan baju BERSIH 2.0 la, dan lain-lain.

Ini adalah satu petanda yang bagus bahawa Najib adalah seorang pemimpin yang mesra rakyat. Boleh berjumpa dengan sesiapa saja yang mengikut prosedur. Sekaligus memberikan advantage bahawa kepimpinan Najib lebih disenangi dari pemimpin pihak pembangkang.

Anonymous said...

Kalau aku Najib.....

1. Tak payah jumpa
2. Bagi statement...I am glad Namewee has seen the error of his ways. He seem's genuinely trying to promote good 1Malaysia values. We will monitor his progress with interest. We wish him good luck in his effort.
3.Bila ahli politic BN nak pandai tackle issue.

Semalam, TPM, kata, kita akan buat English compulsory bila cikgu cukup, bila cukup bolihlah.."""adoh"""....Katalah kita dalam perancangan nak cukupkan cikgu dan di sasarkan pada 2015 kita bolih mula, dan kita akan semak semula tarik pemulaan pada 2014. Barulah pandai sikit ada plan....grrrrrr

Unknown said...

SALAM PERJUANGAN...

mohon untuk pautkan link blog sesama kita...

alamijiwaparadox.blogspot.com

terima kasih

hilbert said...

Salam bro BH..,

beberapa hari yg lepas...namewee ada datang ke miri... dulu masa BN berkuasa di miri tak pernah pun dia jejak kaki tp sejak pakatan yg menang dua kerusi di miri...wahhh...

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...