Suara Anak Pahang - Perlu Baca

23 October, 2011

PERJUANGAN YANG MESTI DITERUSKAN




Pembaca yang dihormati, BH telah berblog sejak 2008 lagi. Segala ranjau dan duri terpaksa ditempuhi. Hidup yang bagaikan roda ini sesekali melonjakkan kita ke atas namun pada kali yang lain membenamkan kita dibawah.

Bagi meneruskan kelangsungan berblog dan meletakkan diri dalam keadaan yang selesa untuk menulis maka kita akan sediakan ruang iklan sambil turut menerima sumbang ikhlas dari semua pihak. Kerana jika inilah perjuangan yang diikhlaskan, maka ianya akan tetap diteruskan.

Saya teringat seorang rakan blogger 'Kumbang' (yang sudah bersara dari berblog) serta 'Panglima Perang Siber' yang melalui keadaan ini terlebih dahulu. Alangkah payahnya untuk berjuang dengan keikhlasan!

4 comments:

Aku Peduli Apa @ APA said...

Assalam sdra BH.
APA faham apa yg dilalui sdra.APA yg masih baru ini pun kurang pasti sejauh mana perjuangan iklas ini mampu dibawa.

Sekarang pun bibit bibit kekecewaan sudah mula dirasai.Harap harap Allah swt memberikan kekuatan kepada kita...

KOMANDO SIBER said...

ASSALAMUALAIKUM.....SEMOGA TUAN TERUS BERTAHAN DALAM PERJUANGAN MAYA INI, SAYA BESERTA BLOGER MUDA BERSAMA TUAN.

BAM said...

Salam tuan,
Elok diletakkan nombor akaun bank untuk tindakan penyumbang. Saya bercadang memberikan sedikit sumbangan ikhlas dari saya peribadi sebagai tanda sokongan.

Anonymous said...

bodoh punya blogger bn, perjuangan sia-sia. Perak Today dapat banyak, Gomo pun kenyang. Blogger pembangkang pun dapat...ko dgn bpn dapat per? heheh

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...