30 November, 2010

SAH ANWAR MAIN BELAKANG WAN AZIZAH





Kongres PKR Nasional berlangsung dalam suasana yang sukar digambarkan sebagai sebuah parti politik yang mendukung prinsip demokrasi dan keaadilan. PKR yang ditubuhkan atas prinsip keadilan akhirnya rebah kerana tidak mampu bersikap adil terhadap ahli-ahli partinya.

Pada hari Kongress berlangsung, ketibaan Presiden dan Ketua Umum parti disambut dengan kain rentang dan protes yang tidak siapa menduganya selama ini. Yang jelas, Anwar dan Wan Azizah sudah tidak lagi dihormati oleh ahli.

Mungkin kerana menyedari apa yang berlaku itu telah menjatuhkan martabat mereka berdua, kerana itulah Ketua Wanitanya dalam ucapannya cuba mengangkat kembali martabat Ketua Umum mereka dengan mencadangkan jawatan tertentu yang hanya diujudkan untuk Anwar seorang saja. Begitulah Anwar cuba diagungkan.

Tidak cukup dengan itu, teks ucapan Presiden parti juga diselitkan dengan kata-kata yang sungguh meloyakan tekak semua manusia waras yang mendengarnya iaitu; Anwar adalah Pemimpin Malaysia anugerah Tuhan! Sewaktu membaca teks itu, Wan Azizah seperti teragak-agak menyebutnya. Ini adalah kerana teks ucapan ini ditulis oleh individu lain dan beliau hanya membacanya saja. Siapakah yang betanggungjawab menulis teks ucapan berkenaan? Tidakkan teks ucapan berkenaan ditulis oleh seseorang yang sudah dipengaruhi oleh Anwar sendiri? Dalam kata lain, Anwar meminta penulis teks itu menulis demikian dan Wan Azizah membacanya. Siapa yang sedang memainkan belakang siapa nampaknya? Sah Anwar main belakang Wan Azizah!

Memang jelas dan nyata PKR adalah parti untuk Anwar sekeluarga serta rakan-rakanya sahaja. Perjuangannya tidak ada hala tuju dan tidak berlandaskan untuk rakyat Malaysia.Perjuangan ini hanya survival peribadinya saja yang masih bermimpi untuk menjadi Perdana Menteri. Mimpi 916!

5 comments:

Anonymous said...

Apa? ANWAR Liwat Wan Azizah? Ha'ah betul juga yeh..

jijah simpol said...

haha! kita dok sibuk anwar liwat san anwar liwat sini, yg dalam selimut sendiri masih membisu, tp sbg seorang yg flexible, sgt bertolak ansur, dn boleh segalanya tentu dia tk kisah depan dn belakang, kan? hehe

Anonymous said...

mmg dah lama dia kena liwat tapi ... dia jawap...."" ada ku kisah''heheheh

pak_ngah50an said...

Anuar main belakang wan azizah..??? kita tk nampak.. tak ada saksi ... tak bole tuduh2... nanti kena saman fitnah juta2... sape nak bayar... tapi kan, tentu tak mustahil sbb dah bertahun2 sbg suami isteri, tentu ANUAR AL JUBURI ada terliwat wan azizah.. tak kan dia nak mengaku.. sape yg nak mengaku berak kat tepi jalan.. sudah laa nuar.. bertaubat la.. berhenti lah dari terus berbohong, ...

bRAVEhEART said...

Oiittt! Takut juga kena saman juta2. Tapi tajuk dan penjelasan diakhir posting dengan jelas tidak menyatakan main belakang bermaksud liwat, kalau pun dia dimain belakang, kita nak kisahkan apa? Yang kita maksudkan main belakang adalah adanya permainan politik bibelakang yang tidak diketahuinya...???*&^%#@@@# Agak sayalah tu, huhu

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...