17 November, 2010

SELAMAT HARI RAYA AIDIL-ADHA



Saya mengambil kesempatan ini mengucapkan Selamat Hari Raya Aidil-Adha kepada semua pembaca yang seringkali hadir ke blog ini, terutama sekali kepada 354 follower yang setia sejak dari mula lagi. Saya juga memohon maaf atas segala apa yang menyinggung hati sesiapa dalam tulisan saya.

Bagaimanapun, semenjak beberapa posting yang lalu saya telah mengubah cara penulisan dengan lebih berhemah lagi. Saya percaya bahawa menyatakan kebenaran serta pendapat bukan semestinya dengan menyinggung perasaan orang lain. Kita boleh berbeza pendapat namun dalam menyatakan pendapat kita itu harus juga dengan cara yang sopan. Penulisan yang bermaruah akan mengangkat martabat kita sebagai blogger yang dihormati, jika kita tidak akan dikenang sebagai bloggerpun, namun kita masih seorang insan yang bermaruah.

5 comments:

YANG GAMBI said...

Selamat Hari Raya Aidil Adha bro.... sama-sama kita bermaafan..

Jeepers Creepers said...

selamat hari raya aidiladha

bRAVEhEART said...

Salam,
Selamat hari raya sahabatku Yang Gambi dan YB Raz. Maaf dan bermaafan. Maaf juga kepada Cucu Mamak Kutty yang saya selalu 'berperang' dengannya entah kerana apa, kita sahabata dan sebenarnya bersaudara!

Taminsari said...

Salam aidil adha bro..

" Labbaika Allahumma labbaika. Labbaika la syarika laka labbaika. Innal hamda wanni’mata laka wal mulka. laa syarika laka ".

" Ya Allah, aku datang karena panggilanMu. Tiada sekutu bagiMu. Segala ni’mat dan puji adalah kepunyanMu dan kekuasaanMu. Tiada sekutu bagiMu ".

Selamat menyambut Hari Raya Aidil Adha dari saya buat BH sekeluarga. Selamat melakukan ibadah Qurban dan sambutlah ianya dengan penuh keinsafan dan keredhaan. Semoga Allah swt sentiasa memberkati kita semua..InsyaAllah..AMIN.

Salam perjuangan..

Ikhlas Dari : Suara Politik Taminsari/Belantan

Anonymous said...

Salam bh,
Menulis bukan kerana namapun sebaiknya bernama, bukan untuk dikenangpun tetapi untuk direnungkan. Penulisan semestinya dengan bermaruah sesuai dengan adat dan budaya bangsa. Saya menyokong perubahan yang sdr ingin lakukan itu, teruskan! Perjuanganpun mesti secara bersopan!

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...