28 November, 2011

HANGAT: VIDEO YANG DISEMBUNYIKAN DARI ANU ARR




1. PKR dan Pakatan Pembangkang mencanangkan Anu arr bakal jadi PM ke-7, setelah merampas Putrajaya. Hish!  'Tukar Tiub' tentu 'gumbira' dan ketawa berdekah-dekah....Kah!..Kah!...Kah!

2. Mamak 'Teh Tarik' tentu terkejut beruk dan terkejut gajah mendengar angan-angan 'Mat Jenin' Anu arr dan ketawa 'Tukar Tiub' ...Kah! Kah! Kah!

3. Video klip 'Ele....fante....no...kotay'.....ini khusus untuk species yang suka masuk dari pintu belakang....ini video klip 'Cik Ele...phant' yang sedang terkencing....Kah!...Kah!...Kah!

4. Klip ini mesti disembunyikan dari Anu arr kerana dibimbangkan jika beliau menontonnya akan menimbulkan keghairahan yang terlampau yang tidak mampu dikawalnya terutama sewaktu di 'SB Resort' nanti...Kah!...Kah!...Kah!

5. Nanti 'Lembah Pantai' akan pelihara banyak gajah bagi menggantikan lembu-lembu yang pembangkang kata dah masuk kondo.....gajah lebih besar untuk pemimpin yang berselera besar..Kah!..Kah!...Kah! Nanti masuk kondo dah tak perlu password 'Mokhtar'.

6. Lepas PRU nanti, Hish! tak perlu lagi 'tukar tiub', terus saja 'tukar tayar' dengan rim sekali....Kah!..Kah!....Kah! Tentunya 'Anu .....' Saudagar Mimpi dah bagi banyak 'fulus' kepada Hiss! supaya boleh sentiasa ber-Kah!...Kah!...Kah!..


3 comments:

Anonymous said...

kahkahkah..naik ramai2 sampai gajah pun terkencing

Bapak Ayam Kepada IsraelDoll said...

Hehehe!Adesss! Kalau bontot gajah juga dia nak balun.....ntahlah apa nak kata...mungkin dia layak sangat2 jadi PM Israel pun agaknya,Kah!Kah!Kah! Tak payah susah2 lagi 'tukar tiub' yg pasti adalah tukar kondom tu, hehe

Anonymous said...

uishh! ader ker? bontot gajah pun anwar nak balun? cis!!!

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...